Eurobonus flytter til nytt system 12-15. mai

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Jan Fredrik, 08. mai 2017.

Tags:
  1. nonstop

nonstop Medlem

Likes mottatt:
    224
    Bonuspoeng:
    43
    Medformuister!
    Jeg har et nybegynnerspørsmål. Forrige måned gikk jeg over i kvalifiseringsperiode. Som vanlig ruller det inn noen poeng nå og da, men poengene som har kommet inn i den nye perioden har går ut samtidig med de fra den forrige perioden. Jeg mener å huske at jeg fra tidligere har fått ny utløpsdato, eller? Er noe forbedret bort? Og hva skjer hvis man er diamant og dumper ned, vil poeng gå ut som ellers ville ha gått ut, eller får man fem år på å spise opp hele poengkontoen?

2. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,629
    Bonuspoeng:
    293
    Er nok bare litt bugs ifm. nytt system.
    Du får høyst sannsynlig 5 år fra du mister EBD.

nonstop liker dette
  3. nonstop

nonstop Medlem

Likes mottatt:
    224
    Bonuspoeng:
    43
    Tusen takk!

4. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    37,057
    Bonuspoeng:
    293
    Spørsmål:
    1) Eg manglar Amex-poeng frå mai (skulle ha kome på konto i månadsskiftet mai/juni). Amex seier at dei har overført poenga. SK sa at eg måtte venta litt grunna systemmigreringa i Eurobonus. Fleire som ventar på sine Amex-poeng frå mai?

2) Poeng frå Widerøe-flygingar kjem ikkje inn. Eg manglar poeng frå tre WF-flygingar, den eldste frå 21/5 (manuell registrering levert inn, men ventar enno), den nyaste frå 18/6. Fleire som opplever treg/manglande overføring frå WF?

Litt irriterande å måtte passa på dette som ein hauk, men det er vel streng tatt eit I-landsproblem... :)

5. Rutinert94

Rutinert94 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    32
    Bonuspoeng:
    13
    Leste at en hadde spurt om noe lignende på SAS sin Facebook-side, hvor de fortalte at de hadde problemer med appen igår, og skulle fikse dette snarest mulig.. så får bare vente i spenning ;)

6. Kristian

Likes mottatt:
    37,057
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, eg såg det, men eg mistenkjer at app-problema ikkje skulle gå utover registrering av poeng frå Amex og WF-flygingar. Når det er sagt, skal eg heller ikkje skryta på meg enorm IT-kunnskap :) Medan ein ventar, skal ein vere varsam med å halde pusten :rolleyes:

Rutinert94 liker dette
  7. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,502
    Bonuspoeng:
    183
    Med Widerøe går det vel ofte ei veke-ti dagar før poenga ramlar inn, og eg har ofte etterregistrert poeng sjølv om det ikkje har skjedd i det siste.

8. Rutinert94

Rutinert94 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    32
    Bonuspoeng:
    13
    De har garantert noe feil, da en flyvning jeg utførte med SAS den 18. Juni er registrert men ikke en fra 19. Juni o_O:D

9. Kristian

Likes mottatt:
    37,057
    Bonuspoeng:
    293
    Godt poeng, der er eg enno tolmodig :) Det er verre med den turen 21/5. Vel, med tolmod på boks/flaske går det seg vel til :)

10. rkvalvaa

rkvalvaa Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    665
    Bonuspoeng:
    93
    Og fremdeles sier mine boarding pass "ms" , har sjekket profilen både på web og mobil at jeg står som male. Artig ;-)

11. Markal

Markal Senior Medlem

Likes mottatt:
    743
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg ble mr. igjen på alle mine boarding kort etter en stund faktisk. Hva det er som gjør det aner jeg ikke. Kanskje de bare helt random velger et prefix. 50-50 er bra odds da ;)

Del denne siden