Eurobonus flytter til nytt system 12-15. mai

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Jan Fredrik, 08. mai 2017.

Tags:
  1. Darkcho

Darkcho Veteran

Likes mottatt:
    3,371
    Bonuspoeng:
    113
    Er lov å håpe på alt. Realiteten er dessverre noe helt annet.

Det er spilt inn at det ønskes slike løsninger, men SAS har tidligere sagt at de ikke får det til pr i dag.

2. DanH

DanH Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,980
    Bonuspoeng:
    113
    Er det sannsynlig at vi blir presentert noen nyheter over helge i det hele tatt?

3. grisefod

grisefod Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg tror ikke vi skal regne med noget nyt hen over weekenden. Hvis bare SKIT kan få lavet migreringen med et minimum af fejl og problemer, tror jeg vi skal være glade. Uanset hvad man synes om SAS/EB og deres IT kompetancer, så er det altid en stor opgave at migrere et system med 4+ millioner af brugere og hvad der deraf følger. At man så tilmed har en så uheldig IT track record og dårligt rygte i forbindelse med forbedringer som SAS gør nok heller ikke mine forventninger størrere.
    En migrering af systemet er jo blot et step for at kunne give nogle af de ting de tidligere har sagt ville komme.
    Personligt tror jeg heller ikke der kommer noget nyt de næste par uger. De kommer til at gå med at følge op på migreringen og afhjælpe de fejl der sker manuelt.
    Dette giver tilgengæld komiske ali og hans kumpagner alletiders mulighed for at glide af på alle spørgsmål om EB3.0, dårlig EB systemer etc. på de meet and beat møder der kommer i slutten af maj (i sverige, danmark og norge). "Det er sket (eller ikke sket) grundet de problemer der var med det gamle system. Nu har vi opgraderet systemet og bliver derfor klar til at rulle ændringer ud i løbet af sommeren/efteråret. Blablabla".

Scandipendler, Eddie47, DanH and 2 others like this.
  4. AEScity

AEScity EBG

Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    8
    Jepsipepsi... nå fikk jeg mail om at upgrade for poeng ikke fungerer og at jeg må legge inn bud med cash

5. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,629
    Bonuspoeng:
    293
    De har tilsynelatende begynt.
    Fikk akkurat en rekke e-billetter utsted i dag på bonusreise booket for lang tid siden.

6. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Nei, dessverre. SAS sier at det er "umulig" å få til, på tross av at flere andre selskaper i Star Alliance tilbyr både søk og booking.

7. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    3,766
    Bonuspoeng:
    113
    Glemte helt at jeg for år og dag siden hadde lagt inn et poengbud på oppgradering via Plusgrade for en flyvning på søndag. Denne vil nå da umulig gå gjennom slik jeg har forstått det?

8. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    @Flight Cancelled
    Var en lenger opp her som gikk på samme smellen og måtte by med cash.

9. Sindre

Sindre Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    262
    Bonuspoeng:
    63
    Kaos på gardemoen i går. Mange, inkludert meg, kom ikke inn på fast-tracken.

Fast-tracken var ikke så viktig, men antar jeg ikke hadde kommet inn i loungen heller (som btw var ekstremt full, mange måtte stå). Jeg måtte frem og tilbake mange ganger til de som sto i check-in for å få fikset det, men ingen skjønte hvorfor det ikke gikk... Er det ikke svært merkelig at ingen av de ansatte har blitt informert?

10. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    3,766
    Bonuspoeng:
    113
    Hmmm, jeg ble oppgradert for poeng i går kveld jeg. Var tydeligvis mulig allikevel. :cool:

Misterix liker dette
  11. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    @Sindre Er alltid like morsomt å se alle som faktisk står i Loungen bare for og kunne drikke store mengder lavprosents øl/papp vin. Får vel ikke blitt mere typisk Ola Nordman enn det! Di gangene jeg har vært i innenriks Loungen og det har vært fult har jeg tappet en øl, tatt en speide runde etter eventuelle ledige plasser og heller forsvunnet like fort som jeg kom inn. Tror AA kunne rekruttert mye folk hvis dem satte opp stand utenfor Loungen :p

12. Scandipendler

Scandipendler Veteran

Likes mottatt:
    2,238
    Bonuspoeng:
    113
    Skulle likt å se trynene på atskillige loungegjengere hvis de fant ut at ølet holder 3,5 % svensk kvalitet.

Eddie47 and Misterix like this.
  13. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,629
    Bonuspoeng:
    293
    Det står vel skiltet at det er folkeøl..
    Rettere sagt en avart av carlsberg, men ned går det sammen med First price potetgull :D

14. jayeff

jayeff Medlem

Likes mottatt:
    133
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg tror ikke at det er så fryktelig mange som bryr seg, all den tid det er "gratis".

Scandipendler and mathiasfe like this.
  15. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    873,698
    Bonuspoeng:
    293
    .... men så langt har de hatt våtservietter

16. DanH

DanH Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,980
    Bonuspoeng:
    113
    Ser ut som at de er ferdige nå, alt er oppdatert hos meg med unntakk av flightene 9.mai.

17. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,592
    Bonuspoeng:
    293
    Jepp, var just inne og kikket. Det virker iallefall :)

18. NoLimit

NoLimit Evig ung

Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63

Samme her,alt ser fint ut hos meg også nå :)

19. kristtorp

kristtorp Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    196
    Bonuspoeng:
    43
    Oppdatert her også, mangler bare flyvning fra torsdag.

Ser på mine opptjente poeng fra siste 12 måneder, der har alle poengene mine havnet under flyvninger og ikke fordelt utover der jeg har tjent poeng. 2017-05-15_08-45-30.jpg

20. Elo

Elo Snuteflyger

Likes mottatt:
    466
    Bonuspoeng:
    63
    "The migration of our new EuroBonus system is now completed and available to all of our 4, 8 million members.
    Most features will work as usual, but we expect a few minor disturbances over the coming period. We thank you for your patience and we are doing everything we can to resolve any issues in the fastest possible way.
    We will continuously keep you up-to-date about the progress on this page. "

Småbugs rettes vel fortløpende

Del denne siden