2 vouchers per re-kvalifisering som senator. Dvs. hvis du opptjener 2000p+1000qp i 2025 får du 2 vouchers gyldig til feb27.
Spørsmålet er vel "når". Hvis han har periode til feb/26 og rekvalifiserer til Senator i jun/25, vil ha få voucherne da, eller må han vente til gjeldende periode utløper feb/26?
Du får vouchers når du (re-)kvalifiserer til status, også når man gjennomfører status-match challenge.
Evouchers kan ses inne på M&M side, under Account -> Mileage Account og rull ned til Account Balance. Brukes også fra M&M side Bookings -> View flight bookings.
Fikk en gledelig mail i dag. GRU-FRA 29. April er oppgradert fra Eco light til Business med 2x evouchere. Overraskende egentlig at den gikk gjennom en måned før, da de fleste setene (mitt guesstimate ca 70% belegg fra setekartet) er valgt, så begynner å bli relativt fullt ombord. Til info, så har jeg vært ventelistet siden desember.
Oppgradering gikk rett gjennom, Premium Eco (N) til biz med 2 vouchers på Allegris A350 ORD-MUC. Virker som om tilgjengelighet samsvarer med partner-bonustilgjengelighet (dvs om man ser biz-award på LH flight tilgjengelig hos MileagePlus er samme antall seter tilgjengelig for bekreftet eVoucher oppgradering). Kanskje ikke verdens mest spennende, men da har jeg iallefall fått uttelling for senator status match. Blir da sannsynlig siste reise med *A på en god stund da jeg ikke har sjans i havet å opprettholde SEN.
Blåste min siste e-voucher på Austrian Airlines fra LHR til VIE. Det var mye prøving og feiling for å få den til å gå gjennom, men fungerte til slutt selv om jeg ikke helt vet hva jeg gjorde...
Mig som lavede dette opslag på Facebook. Turen blev ikke booket som envejs, men udturen kostede 750$ og hjemturen 1100$ (ARN-ZRH-NRT-ICN i C og SIN-FRA-ARN i F), hvilket jeg også pointerede i opslaget. Jeg ringede til senatorlinjen samme dag som evouchers blev tildelt og kunne opgradere ZRH-NRT til First med 2 styks voucher instant. 6 ledige sæder på F ved brug af vouchers.
Jeg har oppgradert med mine to eVouchers i dag. Flyr F med Swiss ZRH-BKK senere i sommer. Trikset, som jeg forstår det, er at du må booke i Z (Business) og at det må være tilgjengelighet i A (First).
Datapunkter: Bestilte SVG-FRA-HKG i D, HKG-FRA-SVG i V. F5A3 FRA-HKG. J9C9D9Z9 HKG-FRA. Ingen oppgraderinger tilgjengelig. (Sjekket både web og tlf) Avbestilte innen 24 timer Bestilte OSL-ZRH-BKK i Z, HKG-FRA-OSL i V. F7A6 ZRH-BKK, J9C9D9Z9 HKG-FRA. Ingen oppgraderinger tilgjengelig. Avbestilte innen 24 timer Dere som har fått evoucher igjennom, har det skjedd før eller etter 24 timer etter bestilling?