Ja det kkan man. Til samme kostnad. Evt. avbestille opprinnelig booking og bestille ny. Da er det kostnadsfritt.
Ring Tallinn. Har grei ledighet på SQ285 SIN-AKL frem til desember. Var så langt jeg sjekket for min egen del. Endte opp med tidlig november. Var også ledig til midten av desember.
Jeg ba han bare sjekke om det var noe ledig i FIRST fra den datoen til Enten Auckland, Sydney, Melbourne eller Peth. Å da var det New Zealand som dukket opp
Hvordan er det med 747 thai F ut fra MUC-BKK, er det ofte den gamle eller mest den nye som flyr der? er den å anbefale?
Har inntrykk av at alle 747 hos Thai er gamle fly. Tror det er samme fly som jeg fløy fra HND-BKK i desember. Det var ingen god opplevelse. Setet mitt var ødelagt og de fikk den ikke ned. Måtte sove i setet ved siden av som var teipet sammen... Jeg ville styrt unna Thai 747 flyene... Legger ved et par bilder...
KJIPT!!! da tror jeg vi heller flyr biz thai OSL-BKK enn å rote oss ned til MUC å få en gammel 747...
Finnes jo andre steder du kan mellomlande slik at du kan fly en Thai A380 til BKK... Eventuelt andre flyselskap....
Var lite som var ledig i Januar 2019. MUC-BKK var eneste, men har flydd BKK-CDG før med A380 så var egentlig ute etter 747 F denne gangen
Jeg har lest at det expertflyer oppgir som 744 er gammel mens 747 er ny - men så kan det jo skje flybytter.