Hvis dette er i Expertflyer så hender det den viser feil ift permanent flybytte siden den henter feed fra flyselskapet. Kanskje det er en glipp i systemet. Edit: Nei, du har rett, det står 773 på SQ sine sider:
Hvilke selskap er utelukket å finne og i det hele tatt ha ledighet i F på sommeren (mai-aug)? Singapore? Thai? ANA? Eneste jeg har funnet nå er Asiana F som har tilgjengelighet i juni og august, men ikke juli.
OZ har blackout 13/7-18/8. SQ er åpent, men det meste er tatt (var to ledige på CPH-SIN 4/7 da jeg sjekket for noen uker siden). LH åpner sine muligheter 14 dager før. CA og TG har tilgjengelighet, men det begynner vel å minke. TG finner du for øvrig ikke på united nå (bruk EF). Hos NH finner du neppe mer enn ett sete.
De er i klinsj, skrevet om flere steder på IF. Er vel Thai, TAP og en til. Så en så lenge får ingen i united booke award med disse, og heller ikke mulig og søke opp
Jeg gjetter på at det er fordi United nesten ikke slipper noen seter til partnere, men bare til sine egne kunder.. Er jo umulig å finne et C sete i USA eksempelvis..
Er det håp om å få bonusbilletter med SQ F, på 777-300ER? Er totalt fire F seter og alle er ledige pr i dag i følge EF. Tallin finner ingen. Er i oktober, SIN-AKL.
Insomnia4u her, måtte lage en ny midlertidig konto etter det gikk galt å endre mailadresse og passord samtidig, og tilgang forsvant. Noen som har en løsning? @Are @Upsaker Får ikke noe svar fra kontaktskjema nederst på siden.Beklager OT.
Hvis det er av interesse, så dukket det nettopp inn ett varsel om 4 ledige F seter på TG911/26 Desember . Har allerede fått booket en annen dag
Finnes det noe kundeservice utover det kontaktskjemaet nederst på siden? Er litt frustrerende å miste kontoen. Send gjerne PM så jeg ikke spammer tråden mer