Det stemmer. Resten av reisen er riktignok ikke i F, foreløpig, men det bekrefter i alle fall at det lar seg gjøre å booke denne med EBP.
@Are Denne bør vel oppdaters med PEK-SIN og SIN-PEK? Masse ledig begge veier fremover, riktignok bare 1 sete hver dag, men det er til gjengjeld i suite på A380. Har funnet seter helt frem til 14/4-2020. Og det virker som at de også slipper mer enn 1 sete, på den flighten jeg har 22/10 viser AF et ledig sete til.
Også eit sete ledig i dag, samt to på torsdag Har fulgt ein del med på denne og det ser ut til å dukke opp seter på denne ruta jamt og trutt, men gjerne på veldig kort varsel.
Jeg fikk Tallinn til å sjekke en del datoer i juni. Det var 2 ledige hver dag. AW viser samtidig kun 1.
Er det bare flyvningene med A380 som er tilgjengelig med First eller 777 også? Hvilke flight nr gjelder dette, alle mellom SIN-PEK-SIN?
Ingen offisielt ihvertfall. Det var påstander om det på et annet forum men det ble aldri bekreftet, og da jeg booket min tur i oktober var det bare billetter på A380 alle dager i en 14-dagersperiode.
Ser at det er mye ledig på SQ på A380 SIN - PEK og i den sammenheng så lurte jeg på om SIN - PEK - FRA - OSL er en lovelig routing i følge Talinn? Eller er mulighetene gode på å sitte i SIN fra 14 Juli noen dager fremover og fiske etter SQ/Ft il CPH eller LH/F A-380 i returen?
Denne er selvsagt ok begge veier, og det finnes mange eksempel på varianter av den routingen, f.eks FRA-HND-BKK osv som er mulig å booke.
Å jo da, i bøtter og spann. Da jeg booket min PEK-SIN ba jeg de sjekke andre veien også og det var ledig alle dager i perioden 15-25 oktober. Og sånn er tilgangen i juni og juli:
Denne stemmer ikke helt, men det stemmer at det er MYE ledig. Ringte nettopp inn, bl.a 14 juli SIN-PEK er ikke tilgjengelig, og det ble bekreftet at det gjelder bare A380 og ikke 777 avgangene
Man kan booke de seperat. enten PEK-SIN eller SIN-PEK ja Jeg tenkte å booke: SQ C DAC-SIN SQ F SIN-PEK CA F PEK-CDG Men Air China sine ruter fra PEK-Europa passet dårlig med SIN-PEK arrival. Så da måtte det bli 24 timer i PEK og uten visum får man ikke gått ut fra flyplassen?