SQ321 flys med A380 den 8. mai. Riktignok gammel config, men betyr kanskje at det er åpnet for suites på flere ruter?
NH F åpner ikke mer F før 1-16 dager før avreise ca. Tidsperioden du ikke finner noen seter nå, kommer etterhvert
I følge Awardfares så er det god tilgjengelighet for OZ F 2 pax i påsken 2020 Booket tur idag så det viste seg å stemme. Dette vises ikke på United eller EF (siden det er for langt frem i tid) FRA-ICN ICN-FRA
Har allerede OZ F på veg hjem fra Japan i desember, men er litt bekymret over hva som skjer med OZ...
En liten observasjon ang LH fra Frankfurt til Asia. I første havdel av påskeuka ble det sluppet plasser til PEK omtrent hver natt, til HND ble det sluppet veldig lite. Men siden skjærtorsdag er det ikke sluppet en eneste ny billett til noen av disse stedene. Samtidig åpner de fler og fler seter på de dagene som har vært åpne, to eksempler her er 1/5 og 25, der var det på søndag 2 seter begge dager, nå er det hhv 5 og 4 ifølge AF, og også i dag (24/4) 5 seter mot 2 på søndag. Jeg teller fortsatt på knappene om jeg skal bytte FRA-HND med ANA og HND-BKK med TG til FRA-PEK med CA og håpe på slipp av LH og så videre med SQ PEK-SIN og enten SQ eller TG SIN-BKK.
Ser ut som kreditorene redder Asiana i første omgang, med noe som ligner en emisjon. Leste dette i dag i Seoul: Creditors to inject 1.6 tln won into Asiana Airlines
Sitter bare på sidelinjen her men følger dine observasjoner. Har en CT C-booking i August som må trylles litt med. Good work and keep em coming
Jakter etter en F booking i fra BKK, SIN eller HKG i vinduet 20-31 Juli i ferien. Vet det kan bli vanskelig å få SQ-F, LH-F, men det er det jeg går for, så kan noen være på allerten å gi meg ett signal om disse to selskapene slepper noe som dette fra disse byene? Hvis jeg ikke får så blir det SAS Biz fra Tokyo eller HKG Kan også se på BKK - NRT/HND ANA-F Eller Asiana F som tilslutning