Ja, det er sant. Men det er jo fleire som har meldt at vertfall 1sete ofte blir slept året rundt. 2seter er meir sjeldan, eg må sei at det er overaskande at dei har slepp så mykje 2seter i det siste. Det har jo vore midt i kirsebærblomstringa. Og det er veldig populær tid og reise til Japan. Men viss ein ser på EF så har dei stort sett relativt dårlig belegg på LHR-HND i F.
Ja får jo håpe det holder seg til sommeren. LHR HND NH F, HND PEK NH C, PEK SIN SQ F kan bli en veldig fin rute til Singapore
Jepp heilt enig! Eg jobbar med og få til ei slik rute om kort tid ;-) Men p.g.a «Golden week» i Japan så er det dårlig med bilettar ut av HND, men satsar på at det opnar tett mot avreise.....
Var mykje ledig på NRT-HNL då den vart opna for sal. Gjorde nokre testsøk ute i 2020 no på Awardfares. I mars/april fins det i alle fall ein del ledige seter, to ledige på fleire datoar.
Tiltrer denne. OSL-FRA og OSL-MUC (ved LH F) var kok fullt alle dager rundt påskestart. Mange connecter i FRA og MUC, og i tillegg er særlig MUC i seg selv startsted for skiferie og lignende. Kanskje ikke like fulle i sommerferien, men det er greit å være obs på at start-legget kan skape trøbbel uansett hvor fleksibel man er.
Intra-Europa kort tid før avreise er ofte et problem uavhengig av sesong. Jeg booket en reise med LH F FRA-HND (+TG F HND-BKK) t/r der vi for å komme oss til dit måtte ta KRS-OSL-AMS-FRA. Og på tilbakeveien overnatte i Oslo og kjøpe separat billett OSL-KRS. Men alt går om en er løsningsorientert og har fokus på den fantastiske opplevelsen det er å nyte First
I følge Awardfares så er det en haug med tilgjengelighet NRT-HNL mars/april 2020. 2-4 pax. Både 777 og A380. Men er vel rapportert om at ruten er "ulovlig". Edit: Så nå at dette var allerede skrevet om
Hei, ber om litt ekspert hjelp her av noen kloke hoder Ser for meg en tur feb/mars 2020. 22 feb med retur 7 mars +- 1/2 dager Haugesund - Brisbane (Aus) T/R Har 1 stk CT og ca 240000 EB poeng. Ønsker å reise mest mulig i business class. På forhånd, takk for hjelpen.
HAU OSL LHR SIN TYO, TYO TPE BKK LHR OSL HAU, SAS C, SAS C, SQ C, NH C, EVA C, EVA C, SAS C, SAS C, Du flyr da altså i business hele veien, Singapore Airlines, ANA, Eva Air. Bra produkter og ikke vanskelig å finne tilgjengelig Edit: var ALT for rask her. Leste bare «vil fly mest mulig business» og glemte at du skulle til BNE
Noen finurligheter: FRA-SIN - 1 sete i F med LH i dag SIN-FRA - 3 seter i F med LH i dag MUC-HND - et par dager det finnes både 6 og 7 ledige seter i F NH F - LHR-HND med 3(!!!) ledige seter 23.04. Ikke et eneste ledig sete i F mellom 17.06 og 13.12.
Mulig påsken har noe å si her. Uansett, får man booket Lufthansa-billetter under tre dager før avreise? Jeg trodde jeg hadde lest noe om at de ikke kunne bookes de siste dagene. Kanskje det er bare expertflyer-søket som sier noe sånt.
Det vil jeg tro. Tidligere har antall seter med LH F vært på rundt 100, mens det i skrivende stund er 222 treff. Skal sies at en stoooor del av de har avreise i dag. Skal heller ikke være noe problem å booke LH F mindre enn tre dager før avreise mener jeg å ha lest her?