Gjennomførte overnattinger Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

1. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,490
    Bonuspoeng:
    113
    Comfort Hotel:
    Brus: Ja
    Voucher: Nei

2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,121
    Bonuspoeng:
    293
    Hotell: Folketeateret
    Status: Lifetime Platinum
    Rom booket: Superior dobbeltrom
    Oppgradering: Ja, til suite
    Romnummer: 711
    Lengde opphold: 1 natt
    Andre fordeler: Flaske vann

Spurte om å få et rom med balkong, og det fikk vi. Litt nærme heisen, men sov godt likevel.

3. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,987
    Bonuspoeng:
    183
    Voucher får man bare på Clarion og Quality brands + frittstående hoteller.

https://www.nordicchoicehotels.no/nordic-choice-club/fordeler/

Ololsen and Nordlands like this.
  4. leeds1979

leeds1979 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,689
    Bonuspoeng:
    113
    Ololsen liker dette
  5. Ololsen

Ololsen M

Likes mottatt:
    1,878
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Comfort Hotel Vesterbro
    Rom booket: Standard dobbel
    Oppgradering: Nei
    Romnummer: 205
    Andre fordeler: Ingen

Fikk et ufrivillig opphold her etter å ha blitt fanget av stormen på Kastrup. Alle flyplasshotell var smekk fulle så ankom Vesterbro klokken 3 på natta så var igrunn mer enn glad for i det hele tatt fått et rom. Rommet var veldig basic. Frokosten var overraskende god med alt du trengte av varm- og kaldmat. BONUS: Jeg så at jeg fikk inn over 6000 poeng for dette oppholdet(Jeg betalte 1053 DKK) som jeg ikke skjønner hvorfor. Da gjenstår det å prøve å få SAS til å dekke oppholdet.......

6. Ololsen

Ololsen M

Likes mottatt:
    1,878
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Clarion Hotel Oslo
    Rom booket: Standard dobbel
    Oppgradering: Ja, Deluxe
    Romnummer: 351
    Andre fordeler: Restaurantkupong, mineralann, sen utsjekk, ekstra drikke

Ble ønsket velkommen av hyggelig resepsjonist som delte ut et kort for platinummedlemmer med en flaske Pellegrino som da var i tillegg til mineralvann fordelen. Lenge siden jeg har blitt gjort så ettertrykkelig oppmerksom på hvilke fordeler jeg har krav på. Spørs om de gjør det samme når hotellet er fullt, noe det ikke var denne gangen. Kitchen & Table på hotellet ser ut til å være permanent stengt og ville jeg ha mat kunne det kjøpes i baren. Kjøpte en burger til hele 295 kr som langt fra var vært pengene. Frokosten på dette hotellet holder ellers et svært høyt nivå. upload_2023-2-19_11-6-51.jpeg [​IMG]

EndreD, haifinn, livinspeed and 5 others like this.
  7. livinspeed

livinspeed Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    920
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Quality Tønsberg
    Status: Gold
    Rom booket: Moderat dobbeltrom i eksternt bygg
    Romnummer: 248
    Oppgradering: Superior dobbeltrom
    Lengde opphold: 2 netter
    Andre fordeler: Tilbudt sen utsjekk, mineralvann og frukttallerken.

En av årets mange opphold her, veldig hyggelig resepsjonist som ønsket velkommen tilbake og lurte på hvor sent jeg ønsket å sjekke ut, samt minnet meg på å ta ønsket mineralvann på vei opp. Ble møtt på rommet med en fin oppmerksomhet i form av en liten frukttallerken og et kort som var veldig hyggelig. En vakker dag blir det kanskje å prøve en suite, eller må man være platinum for slikt selv med 10-15 opphold i året? Jeg er litt for konfliktsky til å spørre om mer enn brus om det ikke blir tilbudt:rolleyes: IMG_20230215_195533.jpg IMG_20230215_195547.jpg IMG_20230215_195452~2.jpg

Last edited: 20. febr 2023
    KRS, Ololsen, Earl and 4 others like this.
  8. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,674
    Bonuspoeng:
    293
    Hvis de har noen høyere kategori enn Superior i Tønsberg er ikke dette noe de promoterer eller selger på nettsiden ihvertfall..

9. pepperminte

pepperminte Medlem

Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    43
    Hotell: Comfort Hotel Bodø
    Status: Blue (men blir Silver etter denne, hurra!)
    Rom booket: Standard dobbeltrom på studentpris
    Romnummer: 603
    Oppgradering: Nei
    Skohorn: Nei

Veldig fint rom, alt ser helt nytt ut. Men lydisoleringen er ganske dårlig, man hører omtrent alt som skjer i korridoren. Frokosten er najs, men utvalgt av frukt var trist, bare melon og eple. Det var en QR på rommet man kunne bestille mat fra og hente i barception, men menyen var helt tom da jeg prøvd.
    Ble da Tiger sushi til middag i stedet, rett foran hotellet, greia er en ren kopi av Sabrura.
    Og noen var allerede logget inn Netflix appen på TVen, klart ikke å logg dem ut så beklager Ole Martin om du får masse anbefalinger om romcoms. :rolleyes:

Last edited: 20. febr 2023
    MrBister, Ololsen, Flymunda and 8 others like this.
  10. livinspeed

livinspeed Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    920
    Bonuspoeng:
    93
    Joda, de selges bare ikke via nettsiden. Flere her i tråden har fått oppgradering til de tidligere, men de er vel platinum hele røkla.

eventyrer liker dette
  11. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    14,019
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg fikk suite her midt på sommeren i fjor på mitt første og eneste opphold her etter å ha booket det rimeligste rommet. Dette var i en streak hvor jeg fikk suite nesten ti ganger på rad på forskjellige Choicehoteller. Jeg er gull.

Ololsen, livinspeed and Maggie like this.
  12. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,358
    Bonuspoeng:
    183
    Status: Platinum, og 60% på Plat for life!
    Rom booket: Standard dobbeltrom på avtalepris
    Romnummer: 585
    Oppgradering: til mini-Suite
    Lengde opphold: 4 natt
    Andre fordeler: Den vanlige boblevatnet.
    Vatnglas på bad: Nei
    Kaffemaskin på rom: Ja

Mitt normalhotell i Oslo, og leverer som vanleg bra. Hjørnerom med sittegruppe, og ein minikrem i "gave". Frukosten er fortsatt med særs god kvalitet, og no er den norske eplemosten attende, sjølv om det var kun tilgjengeleg 50% av tida.

13. Ololsen

Ololsen M

Likes mottatt:
    1,878
    Bonuspoeng:
    93
    Drister meg til en liten oppdatering her selv om jeg beveger meg utenfor tråden. SAS kompenserte meg med 24.000 EB poeng for hotellet og taxi. Det må jeg vel være fornøyd med.

14. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,228
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Clarion Collection Hammer, Lillehammer.
    Status: Platinum.
    Rom booket: Standard dobbeltrom
    Oppgradering: Ja, til Deluxe dobbeltrom
    Andre fordeler: Mineralvann/brus, tidlig innsjekk, sen utsjekk.

Flott opphold på Lillehammer. Hyggelige service. Frokosten er bra, kveldsmaten kunne vært bedre men maten går ned. Hyggelig oppgradering til et stort deluxe rom. Mye for pengene med fri kaffe/te og kaker mellom 15-17 og kveldsmat som blir brukt som middag.

20230218_180415.jpg
    20230218_174056.jpg
    20230218_174033.jpg
    20230219_080753.jpg
    20230218_150545.jpg
    20230218_150316.jpg

Ololsen, eventyrer, Emma and 2 others like this.
  15. livinspeed

livinspeed Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    920
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Clarion Bryggeparken Skien
    Status: Gold
    Rom booket: Standard Enkeltrom
    Oppgradering: Superior dobbeltrom

Oppgradert i app et par timer før jeg ankom. Ble stående å plinge litt i bjella ved ankomst uten at det dukket noen opp i resepsjonen. Når det dukket opp et menneske fikk jeg beskjed om at jeg allerede var sjekket inn og egentlig bare kunne ha tatt mitt kort i en kortholder på disken og gått, og ble henvist til tredje etasje via andre etasje. Kveldsmat var soppsuppe og fiskeburger, en snodig kombinasjon, men det mettet. Rommet var i det som visstnok var den nye delen og mindre preget av bjelker enn på nettsidens bilder, men var helt utrolig lytt både fra dør og i etasjeskille. Det er også litt dølt å kun ha én Teslalader og én for røkla, vel og merke er det en 150kW Mer-lader over veien.

16. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,838
    Bonuspoeng:
    293
    Status: Platinum
    Oppgradering: Deluxe twin, hjørnerom
    Lengde opphold: 2 netter
    Andre fordeler: ble uoppfordret spurt om jeg ville ha mineralvann fra resepsjonen eller minibar.

Første gang på dette hotellet. Bra oppgradering. Hjørnerom noen kilometer fra heisen. Ikke spesielt fornøyd med å dusje i badekar. Frokosten var ganske bra. Godt brød, dårlig eggerøre.

A52909A6-94D2-4DF5-88B6-C9839CA517D6.jpeg BB36916B-93EA-4630-A3F5-E9A12CC26DF8.jpeg
    973A961C-5488-43BE-AFE8-3EB25709EFE3.jpeg

Kalsnes, Flymunda, Ololsen and 11 others like this.
  17. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,200
    Bonuspoeng:
    183
    Oppgradering: Deluxe dobbeltrom (enkeltsenger)
    Andre fordeler: ble uoppfordret spurt om jeg ville ha mineralvann fra resepsjonen eller minibar.

Som @Upsaker første gang på hotellet og veldig lik opplevelse. Tok ikkje bilder, men mitt rom var veldig likt.
    Trivelig hotell, bur gjerne her igjen.

Flymunda, Ololsen, haifinn and 7 others like this.
  18. skrosvik

skrosvik Nytt Medlem

Likes mottatt:
    195
    Bonuspoeng:
    33
    Hotell: Comfort Union Brygge, Drammen
    Rom booket: Standard dobbeltrom på poeng
    Oppgradering: Suite, 4. etasje
    Andre fordeler: senere samme dag spurte jeg om sen utsjekk - til kl 14. Ble nektet. Hun sa at siden jeg hadde blitt oppgradert var dette ikke mulig. Jeg kunne få ha rommet til kl 13. Hun påstod de var helt utsolgt for suiter dagen etter. Bare vås - var mulig å booke 3 slike suiter i appen. Neste dag spurte jeg stuepiken, som var lenger oppe i korridoren om dette, og hun sa det ikke stod noen på rommet denne dagen. Hva slags glede resepsjonisten fikk ut av dette aner jeg ikke.

Last edited: 26. febr 2023
    Kalsnes, Flymunda, andkri58 and 11 others like this.
  19. skrosvik

skrosvik Nytt Medlem

Likes mottatt:
    195
    Bonuspoeng:
    33
    Hotell: Quality River Station, Drammen
    Rom booket: Standard dobbeltrom på poeng
    Oppgradering: Suite, 12. etasje
    Andre fordeler: mineralvann, kupong som kunne brukes i lobbykiosken, ble spurt om jeg trengte sen utsjekk, men det gjorde jeg ikke.

Sjekket appen før jeg sjekket inn, ikke oppgradert. Under innsjekk oppdaget resepsjonisten dette, og oppgraderte meg til en hjørnesuite i 12. etasje. Flott rom med kvalitetsmøbler, deriblant stoler fra Vipp. Deilig seng, store tver både i stue og på soverom, kaffemaskin og kjøleskap. Flott utsikt mot elv og Bragernes. Meget hyggelige ansatte. Hadde dårlig tid denne gangen, fikk verken testet frokost, restaurant eller bar. La merke til at hotellbaren er åpen til 02 (!). Kommer veldig gjerne tilbake hit!

Eneste jeg har å påpeke er at rommet var veldig mørkt, selv med alle lys på. Men dette gjelder de aller fleste nyere Choice-hotell, da spesielt Clarion og Quality.

Kalsnes, Flymunda, Earl and 8 others like this.
  20. Ololsen

Ololsen M

Likes mottatt:
    1,878
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Clarion hotel Arlanda Airport
    Status: Platinum lifetime
    Romnummer: 954
    Oppgradering: Suite
    Andre fordeler: mineralvann, restaurantkupong, pluss en tannbørste

Oppgradering vistes i app et par dager etter booking. Flott stor suite som har utsikt i begge retninger. Den har også en herlig eim av fly eksos fra flyplassen :) Spiste middag i restauranten i 12. etasje som også var meget bra. Den var overraskende rimelig priset til å være disse inflasjons tider. Frokosten var også meget bra. Nei, ingenting å klage på her. Blir å teste Comfort hotellet ved siden av neste gang.
    upload_2023-2-27_8-47-50.jpeg upload_2023-2-27_8-47-50.jpeg upload_2023-2-27_8-47-50.jpeg upload_2023-2-27_8-47-50.jpeg upload_2023-2-27_8-47-50.jpeg upload_2023-2-27_8-47-50.jpeg upload_2023-2-27_8-47-50.jpeg upload_2023-2-27_8-47-50.jpeg upload_2023-2-27_8-47-50.jpeg

Baldrick, Kalsnes, EndreD and 11 others like this.

Del denne siden