Ditt første Pandionkort? I det minste et takke kort fra ledelsen. Eventuelt nye 180 dager SVG-BGO. Enda bedre 1mil eurobonuspoeng.
Neinei, slik kom i brevform i November for de som fikk det for 2017! Fikk en SAS veske fra Swims med SAS "P" Brand!
Takk takk! Må velge en annen gave også ser det ut som. Ettersom det var "Welcome Gift" og nå må jeg velge " Goodie Bag Gift"!
Er det samme skrøpelige utvalget i goodie bagen til pandion som hos diamanter? Håper virkelig at de beste kundene kan velge noe annet enn salatbestikk eller en oppvaskklut.
Tror det, for uten "P" motiv på de skinn produktene som jeg fikk som Diamond! Venter i spenning på noe kult!
God kveld fra Tromsø. Endelig(?) kommet meg tilbake til studiested og ny studenthybel, etter en måned borte. For første gang på mine 2,5 år som student i Tromsø, ble det bil oppover fra Bodø i går, med stopp i Narvik for jobb, og så videre til Tromsø i dag. Skulle gjerne benyttet SAS Plus billetten jeg kjøpte på salg i september i stede, men når man har gratis avbestilling og i tillegg får lønn for hele bilturen var det et greit valg. Neste helg går turen til Kirkenes med Widerøe for mer jobb og bonussanking i embets medfør.
Lovlig sent ute her ser jeg, men vil gjerne få benytte anledningen til å ønske alle en (fortsatt) god helg! Ble en del brune drikkevarer på denne karen i går kveld så da passet det bra (?) at det kom mye snø i natt så jeg fikk svettet ut bakrusen bak Honda-fresen i dag. Nesten i overkant mye frisk luft, men heldigvis var ikke barskapet og kjøleskapet tomt i dag heller
Båt eller kort flytur til nassau er ikke dumt. Gjør det alltid når jeg er i Miami. Vil da sterkt anbefale lunsj i hagen på hilton og nyte den vakre private stranden. LItt bond følelse, som forøvrig også er spilt inn på hilton nassau. Bahamas er topp