God lørdag fra Radisson Blu OSL. Lang uke fortsetter inn i helgen, straks klart for partnermøte i Insideflyer Scandinavia før man har samme møte i Brussels i ettermiddag. Ha en produktiv helg
God morgen fra Berlin! Har gjort det store og undersøkt hvor det er bra frokost, så nå er jeg halvt utsultet og sjappa jeg bestemte meg for åpner ikke før 9... Jaja. Ha en bra en!
God morgen fra hovedstaden! I dag skal jeg gjøre ingenting. Har gledet meg i flere uker til en sånn lørdag! Tenkte å legge ut et bilde, men jeg fikk ikke til fra mobilen.. Noen tips?
God morgen fra Sørlandet. Her har det (endelig, i følge noen) kommet et lett hvitt klede over det hele. Godt man har kupevarmer så man slipper å skrape vinduer... Ha en fin dag videre
God morgen fra Miami og Double Tree by Hilton. Kl 0500 og sliter med litt jet lag gjør alltid det de første dagene.. blir en dag på Miami beach i dag om været leverer noen tips til noe sol bare må gjøres her? Vi vurderer båttur til Bahamas i morgen. Ha en fin dag
God formiddag fra loungen på OSL! Da skal far og sønn teste Brussel Airlines for første gang SN 2282. Kjapp tur for å spise blåskjell og en utstilling med Sabena på Atomium. God Lørdag folkens!
Godmorgen fra conrad new york, fantastisk frokost i fantastisk by Kaldt som pokker er det her, men i dag bærer turen videre vestover til seoul. God dag til alle
Eg startar med å sitere Ingvild Håkonsen, leiar i fagforeninga avd. InsideFlyer: "Kamerater! Dere skal være stolte og modige InsideFlyers, og begreper som flynerd og tulling skal dere bære med stolthet! I årevis har vi og våre kamerater kjempet for status og benefits, og i dag kjemper vi (altså alle kamerater) vår hittil tøffeste kamp mot alle mulige slags enhancements banket gjennom av blårusskonsulentene og ledelsen i nachspielkomiteen. Dere, alle kamerater og kameratinner, skal være vår spydspiss i denne kampen for retten til fast trakk, loungeadgang, gratis drikke i Go og polarrulle i Plus. Kamerater, til skansene, kjemp til siste kamerat!" Ferdig med dei fyrste fire timane med indreteneste og er klar for å begynne på kjøkenet. Og no er vaskemaskina ferdig... Håpar alle andre har ein meir spennande dag enn eg!
Go ettermiddag fra Trondheim Vært ute å lekt i snøen med gutta i mange timer idag. Rattkjelke er så bra det... Va medisin til pappas hangover også... Ha en produktiv lørdag- min tilbringes i sofaen under pleddet
Fire omgangar med vaskemaskina, ein med oppvaskmaskina. Har jaga støvsugaren rundt i huset også (berre for skams skuld). Så får det vere nok fornuft for i dag. Har funne fram vin (spansk sjølvsagt) til kvelden. Så då er ein klar til å setje seg i bilen og legge ut i snøstormen. I andre enden ventar biffmiddag og lang natts ferd mot dag. Trur dette må vere fyrste frihelga mi heime sidan juli, så då passar det bra å reise på besøk til gode vennar. Dagen blir visst ikkje så kjedelig likevel
Du får si fra hvis barnebarn trenger lekekamerater. Jeg har 2x2-åringer som er åpne for fremtidige bonusjegere. Bare ikke si hvor bestefar kjenner denne rare mannen fra God lørdag. Seier til Arsenal og barn hos barnevakt=heimesiger
God lørdagskveld fra Oslo. En fin og rolig lørdag i dag. Fått vasket litt hjemme, ellers vært ute og handlet litt. Har vært litt sol som jo er fint, men litt kaldt og surt så kvelden skal tilbringes innendørs i sofaen med litt godt drikke Nå er det håndball på tven som gjelder. Heia Norge
Bra underholdning(stand-upp med litt høy musikk) og man får sett mye fra vann og land. http://ducktourssouthbeach.com Er også gøy å kjøre båt på Everglades, samt se og holde alligatorer. http://www.everglades.com
Ahhh, Helg! Sove lenge i Bergen før en god middag, men først en kjøretur til Bergen sentrum! Ellers, fått pakke i Posten fra SAS... lurer på hva dette kan være! Mamma på saken og henter! -F