Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg total 18 kjøp der jeg har brukt viatrumf. Av disse har 16 blitt registrert. Og da innom 1-2timer.
    De siden som fungere er:
    Lekmer
    InkClub
    Unisport
    Gymgrossisten
    Ark
    Tanum

    Fikk ikke registrering på Batteriexperten og Boozt.com
    Trumfs supporten har vært mangelfull og treg. Det er kanskje forståelig siden de nettop har startet med dette.

    Har ennå ikke fått noe trumf utbetalt og må nok belage meg på 2-3mnd venting.
     
  2. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,179
    Likes mottatt:
    3,118
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg fikk registrert mitt fra batteri expert etter 1 dag. Men står fortsatt under behandling 2 uker etter. Hvorfor skal det ta så lang tid? :mad:
    Fikk derimot ikke Nelly ordren registrert, men trumf sa de skulle se på det med jeg måtte være tålmodig :(
     
    thecoldfish liker dette
  3. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Tror det er snakk om opp til 2mnd fra utløp av den måneden man kjøper varene. Altså Kjøper man noe og det registreres 1jan så får man trumfen 1april.
     
  4. RedLine

    RedLine Aktivt Medlem

    Innlegg:
    436
    Likes mottatt:
    935
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har booket syv opphold med Hotels.com igjennom ViaTrumf. 4 ble registrert som de skulle. 2 har jeg fått etterregistrert etter masse mail frem og tilbake. Siste jobber jeg med enda.

    Har nå brukt 30k på Hotels.com igjennom ViaTrumf noe som gir omlag 34.000 EB poeng i tillegg til den vanlige Amex bonusen. Vil si at dealen er helt vanvittig bra når jeg får rewards netter i tillegg.

    Kan godt vente litt så lenge jeg bare får poengene trillende inn etter hvert.
     
    Helikopter and Islending like this.
  5. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Bestillingen min hos batteriexperten har heller ikke blitt registrert, men kundeservice jobber med saken, og advarte om at det kunne ta litt tid...

    Har to bestillinger fra hotels.com. den ene har blitt bekreftet, mens den andre fremdeles er under behandling. Har to bestillinger under behandling fra Adlibris, og en fra lekmer.no. Alle disse er under behandling, og kom også etter kort tid opp på min side på viatrumf.

    Men ingenting har blitt utbetalt enda. Får se hvor lang tid det tar.

    Men mer fornøyd med trumf sin kundeservice enn SAS onlineshopping sin. De har svart på mine mailer innen et par timer, mens med SAS måtte jeg vente leeeenge.
     
  6. mariusbb

    mariusbb Senior Medlem

    Innlegg:
    561
    Likes mottatt:
    1,057
    Bonuspoeng:
    93
    Min erfaring er at alt tar lang tid... Venter fortsatt på mye skal bli registrert! Men så lenge poengene kommer etterhvert, er det vel verdt det :)
     
  7. Hawkwind

    Hawkwind EBD

    Innlegg:
    138
    Likes mottatt:
    71
    Bonuspoeng:
    28
    Hei, er det noen som har fått trumf på viatrumf etter å ha booket på hotels.com for så å velge å betale på hotellet? eller er det selve transaksjonen på bestillingstidspunktet som gjør utslaget for trumfbonusen mon tro?
     
  8. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,179
    Likes mottatt:
    3,118
    Bonuspoeng:
    113
    Ser under min konto på to av de bekreftet kjøp er blitt registrert 2 ganger? noen andre som opplever dette. har ikke fått det på konto enda. Hvis det går igjennom vill det jo bli 2x trumf :D lov å håpe :rolleyes:
     
  9. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Hos meg har de gått helt bananas, og samtidig slette to av kjøpene mine som til sammen skal 331 trumf kroner i kassen.
     
  10. melind

    melind Medlem

    Innlegg:
    133
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Er det flere som ikke får registrert sine bestillinger på Hotels.com via viatrumf?
    Har måtte etterlyst 8 av 15 bestillinger siden de startet, og enda ikke fått opp bestillingene som er etterlyst på min oversikt.
    Honnør til kundeservise som i allefall svarer og gir tilbakemelding innen rimelig tid.
     
    Ursa liker dette
  11. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Venter på registrering av to kjøp av totalt 20. Pluss de har slettet to som var bekreftet.
     
  12. knujoh79

    knujoh79 Har jeg tid til alle disse turene..

    Innlegg:
    50
    Likes mottatt:
    24
    Bonuspoeng:
    8
    Sliter med samme vedrørende viatrum og hotels.com, til nå er 2 av 8 bestillinger registrert innenfor 7 dagers fristen deres. ikke opplevd det når jeg bestilte via kickback.
    Men det er en utfordring at man ikke har noen form for logg/kode i etterkant å vise til.
     
  13. Hawkwind

    Hawkwind EBD

    Innlegg:
    138
    Likes mottatt:
    71
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg har ikke opplevd at noe ikke er blitt registrert, MEN har en Hotels.com som endret status til bekreftet 10.12. Enda ikke overført til trumf.. noen som har fått utbetalt trumfbonusen på noen bestillinger enda?
     
  14. TommyL

    TommyL Senior Medlem

    Innlegg:
    539
    Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Nei det tar vinter og vår. Ventet flere måneder på min ene nå. Har stått som bekreftet hele tiden. Har sendt mail til kundeservice, men får ikke svar.
     
    Last edited: 31. jan 2016
  15. Hawkwind

    Hawkwind EBD

    Innlegg:
    138
    Likes mottatt:
    71
    Bonuspoeng:
    28
    Hmm, rart at det skal ta sånn tid. Ser ikke problemet i og med at det er bekreftet og alt er i orden...
     
  16. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Ingen av mine 3 kjøp hos Hotels er bekreftet. 3 uker siden kjøpene ble foretatt.
    Må nok sende en "sinna" mail. Ser at flere av dere sliter med det samme, dette er rett og slett for dårlig.
     
  17. Hawkwind

    Hawkwind EBD

    Innlegg:
    138
    Likes mottatt:
    71
    Bonuspoeng:
    28
    Men har du fullført overnattingen enda? Min fikk ikke status bekreftet før noen dager etter jeg sjekket ut fra hotellet.
     
  18. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    To av overnattingene er gjennomført.
     
  19. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    5,460
    Bonuspoeng:
    183
    Eg hadde to overnattingar i starten av januar, desse var ei stund bekrefta på hotels.com, men no er dei tilbake på registrert.
    Dei har endeleg klart å funne nokon handlar frå Tanum og Haugenbok frå før jul og desse står som bekrefta, men har ikkje sett noko til pengane endå.

    Ikkje veldig imponert, kickback fungerte mykje betre. Berre synd at Viatrumf gjev Eurobonus medan kickback berre gjev vanlege pengar..
     
  20. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Virker som det er en haug med problemer med denne løsningen..
     

Del denne siden