Hva er deres erfaring med Trumf Netthandel (tidligere ViaTrumf)

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

1. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,530
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg også.
    Kjøpene blir registrert, for de er mulig å etterregistrere, men kommer ikke automatisk opp i listen "Mine kjøp".
    Får slette småkaker eller noe sånt.

2. Neloh

Neloh Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Må kjøpene gjennomføres med f.eks samme e-post eller stå i samme navn som meg?

Jeg har flere e-postadresser jeg bruker, og i tillegg har jeg et firma som jeg av og til gjør enkelte kjøp fra. Veksler også på om kjøp gjøres i mitt eller konen mitt sitt navn.

Vil viatrumf/trumfnetthandel funke dersom jeg kjøper datatustyr til bedriften min, eller vil slike transaksjoner avvises?

3. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,827
    Bonuspoeng:
    293
    Eg kan aldri tenke meg at det har noko å seie. Eg kjem i farten ikkje på om eg har kjøpt noko til firmaet mitt gjennom ViaTrumf, men eg har aldri høyrt at bruk av firma-epost eller kjøp med leveranse til ei firmaadresse har noko å seie for om du får trumf eller ikkje.

Neloh liker dette
  4. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,856
    Bonuspoeng:
    113
    Viatrumf vet kun HVILKEN Trumfbruker som kjøper noe fra HVEM og beløp. De er uvitende om hva du kjøper og til/for hvem, hvilke opplysninger du gir selger osv.

Mao. bare å kjøre på. (En annen sak er selvsagt skattereglene ift. opptjening av fordeler/bonus i privat regi osv. men det er jo en annen skål..)

Grooo and Neloh like this.
  5. watchaddicted

watchaddicted Reisende fant

Likes mottatt:
    4,055
    Bonuspoeng:
    113
    Noen andre som har problemer med å få registrert kjøpene sine? Har hatt en rekke hotellbestillinger (og annet) i det siste som ikke registreres. Har forsøkt via app, chrome og safari.

6. holmen

Likes mottatt:
    75,530
    Bonuspoeng:
    293
    Strawberry registreres ikke hos meg i det hele tatt siden starten av desember. Radisson blir registrert riktig. Hotels.com er også registrert.

watchaddicted liker dette
  7. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,810
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg hadde en uke/dag hvor jeg hvor jeg booket endel hotels.com netter, etter 6-7 den dagen (kanskje totalt 12-15 siste uke) bookinger sluttet det å fungere.

Lånte samboer sin Viatrumf, og der fungerte det med en gang igjen, så det virker nesten som det er noen limit ett sted..

watchaddicted liker dette
  8. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    5,771
    Bonuspoeng:
    183
    Du er OBS på at du må skrolle helt nederst på den nye nettsiden og trykke "se mer" for å få se alt? Har ikke hatt noen problem i det siste, utenom med AVIS hvor transaksjoner umiddelbart blir avvist, men tror det er pga. en AWD-kode som henger på min profil der.

9. FlyingYeti

FlyingYeti Nytt Medlem

Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    3
    Ser ut som viatrumf (nå trumf netthandel?) har avsluttet samarbeidet med Ikea?
    Har brukt det før når jeg gjorde større bestillinger, men finner jeg de ikke lenger i listen over partnere.

Er trist men sånn er det i blant, finnes det en plass hvor de annonserer slike endringer?

10. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    5,771
    Bonuspoeng:
    183
    De har korte perioder innimellom, se her:
    https://viatrumf.madsopheim.com/

FlyingYeti liker dette
  11. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    8,709
    Bonuspoeng:
    293
    Bra å se den fungerer igjen :) Sist jeg sjekka hadde den brukket etter at viatrumf ble til trumfnetthandel

12. Elmek

Elmek Nytt Medlem

Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Hadde èin strawberry booking lørdagskveld som ikke gikk inn automatisk, var akkurat rundt midnatt og da ble bonusen justert fra 9.3 til 7 så kanskje derfor….

13. madsop

madsop Medlem

Likes mottatt:
    120
    Bonuspoeng:
    33
    Jepp, måtte gjera litt endringar for å få ting til å snurre igjen, så da vart det nokre veker nedetid. Så håper dokker hadde betre ting å bruke jula på :cool:

livinspeed, joskje, Grooo and 10 others like this.
  14. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    3,001
    Bonuspoeng:
    113
    Veldig nyttig tjeneste. Takk for at du bruker tid på det :)

Formateringen ser litt rar ut nå på iPhone. Grafen er mindre og er mer komprimert. Vanskeligere å få et godt visuelt inntrykk av utviklingen.

Grooo and madsop like this.
  15. holmen

Likes mottatt:
    75,530
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for at du bruker tid på dette ja! Det settes pris på. :)

Stemmer det at tidsaksen gikk motsatt vei tidligere? Nå går den fra høyre mot venstre, med siste dato på venstre side. Jeg ble litt forvirret av at den går "feil vei".

16. madsop

madsop Medlem

Likes mottatt:
    120
    Bonuspoeng:
    33
    Ups, det har du jo rett i. Ikkje med vilje, skal få fiksa det.

EndreD and holmen like this.
  17. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,370
    Bonuspoeng:
    183
    Da har jeg fått en av ytterst få avvisninger av kjøp. Det gjelder Treningspartner, som «ikke kan spore kjøpet tilbake til Trumf Netthandel». Nuhvel, jeg mistenker de drar en spansk en, siden trampolinen allerede var nedsatt i pris, og de prøver å vri seg unna ekstrakostnaden. Kjøpet dukket opp for etterregistrering i Trumf, så de hadde ihvertfall registrert kjøpet.
    Irriterende å miste 400trumf på slikt

18. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    3,001
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har samme erfaring med Kost1. 3 kjøp og 3 avvisninger. Gjør alt likt som alle andre kjøp på TrumfNetthandel og alle de blir registrert korrekt. Kost1 påstår at det fungerer fint for alle andre kunder.

19. holmen

Likes mottatt:
    75,530
    Bonuspoeng:
    293
    Det fungerer ikke fint. Har handlet hos Kost1 to ganger, begge har måttet etterregistreres. Men har fått Trumf til slutt da.

Nuvolari liker dette
  20. SInn

SInn Medlem

Likes mottatt:
    124
    Bonuspoeng:
    43
    Er det noen som har forsøkt å endre en hotels.com bestilling gjennom Trumf netthandel tidligere? har en bestilling med 6 rom som må kuttes til 5, det står at det skal være mulig å endre bestillinga via trumf og fortsatt få poeng...

Del denne siden