Adlibris 15.11.2022 1063,00 26,20 Ordrenummer xxx 02.01.2023 Overført til Trumf Sånn ca ser det ut hos meg..
Noen som har fått korrigert beløpet til 16% i oversikten? Alt står fremdeles på 4,5 % enda. Har lagt inn 7 bestillinger den 13 og 14 januar
Ifølge Viatrumf: Det kan ta opptil 10 virkedager før du ser kjøpet registrert med riktig Trumf-bonus under "Mine kjøp" på ViaTrumf Jeg la inn en bestilling med Amex den 11. så kan oppdatere her når det har gått 10 virkedager.
Jeg har ikke fått noe korrigert, men bestilte 5 opphold samme dag med Amex. To av dem fikk bonus på 4.6% og 3 med 16%. Virker litt tilfeldig om det blir registrert riktig altså. Erfaringer fra tidligere kampanjer (hotels.com trumf visa-tilbud) tilsier at det ikke nødvendigvis oppdaterer seg, men at kundeservice fikser det til slutt.
Usikker på om denne har blitt postet tidligere, men her er det i alle fall 75 (78) gratis trumfkroner å hente. Ble overført på én dag. https://viatrumf.no/cashback/bookbeat-trumf
Mine bookinger hos booking.com gjort 10 Januar(og senere), har fortsatt ikke fått beregnet ny/16% bonus - etter min hoderegning er det 11 virkedager siden... Hvordan er status hos dere andre?
Jeg har to bookinger som har feil bonus. Men man får jo ikke sende inn henvendelse før transaksjonen har fått status "bekreftet" og i mange tilfeller gjør den ikke dette før transaksjonen er for gammel for å sende inn henvendelse om feil beløp uansett Men sist gang jeg hadde samme problem løste det seg heldigvis ved å sende en generell henvendelse.
Da har alle mine booking.com bookinger gjort med app på mobil med mobilrabatt blitt oppjustert til 16% trumf.
Hjelper og snakke om det - bookinger gjort frem t.o.m 13. Januar er nå oppdatert med riktig bonus hos meg
Skulle du sett. Der har det skjedd ting hos meg også. Flott, altså! Vi må finne flere ting å snakke om, som så blir virkelighet. Noen ideer?
- At det vert råd å få tak i C-billettar til heile familien i sommarferien - At Singapore opnar opp for EB snart - SAS innfører First Class med first class terminal på BGO
Hvordan er det her, må kortet aktiveres før rabatten kan registreres? Eller holder det man har fått innvilget? Venter fortsatt på kortet i posten
Jeg bestilte før jeg hadde fått det fysiske kortet, men hadde vel aktivert i appen på telefon og beløpet har blitt justert en gang i kveld for de bestillingene jeg gjorde 10. januar.