Forventer like mange innlegg fra turen som antall innlegg om planleggingen av turen. Dette må bli bra
Trenger ikke følge det nederste der....bare følg det øverste på skiltet....kan stille med skikkelig hjemmelagede varer istedet for det kjøpeskvipet du får på FCT.... Fly kan du gjøre en annen gang Neiiida....riktig god tur - husk å be om Porsche til flyet
Ikke stort å fortelle fra OSL. Har ikke gullkort så jeg fikk kun tilgang på Business Loungen. Der er det, som de fleste vet, ikke det største utvalget av verken mat eller drikke. Så jeg startet rolig med en Pepsi Max. Spørs om jeg rekker så mye på FCT men får uansett spare plassen i magen til bedre saker. Boarding om 45 min.
Det står å lese i SAS sin beskrivelse av loungene at også internasjonale First class passasjerer har adgang i gullstua. Hvis du ble nektet kan ikke de i inngangen jobben sin. Edit; Hm... Finner det ikke lenger, spørs om det er forbedret bort.
Den regelen skal fortsatt gjelde, har nok bare blitt fjernet fra nettsiden. Men det gjelder bare fra avreiseflyplassen i First, som til nå bare har vært SQ F fra CPH som er slutt om noen dager. Vi reiste OSL-CPH-SIN-BKK med SQ F i sommer. På OSL fikk jeg grønt lys i gullgaten, mens samboeren fikk rødt. Jeg fikk sikkert grønt fordi jeg var EBG da jeg booket 355 dager før. Fikk uansett inn samboeren via han som kom bak oss som gjestet henne inn. I CPH scannet vi hennes BP først og der fikk hun tilgang til gullstua, altså tilgang med F BP fra flyplassen. God tur @indahla - synd du ikke får noe særlig tid i FCT som var målet
LH har utrolig god mat! Deilig skinke og noe annet jeg ikke helt vet hva var. Men meget godt var det SAS sin rull kan ta seg en mega-bolle!