Jeg har sendt mail til den eposten for 4 uker siden for å få etter-registert en reise men fått null respons enda til tross for purring også. Hva kan jeg gjøre da?
De har vel så mye å gjøre at backlogen er stor. Men send mail på nytt, også til .se så får du se hvem som er raskest
Er det noen som tilfeldigvis har skjermbilde fra da vilkårene var at man skulle få bonuspoeng tilsvarende klassen man oppgraderte til, hvis man gjorde det med bid for upgrade med bonuspoeng? Fikk svar fra ebretro-mailen om at jeg ikke fikk bonuspoengene for business siden vilkårene sier at man ikke får det. Så vil gjerne få dokumentert at vilkårene på det aktuelle tidspunktet var noe annet da de statuspoengene er akkurat det jeg trenger for å bikke over til gullstatus før opptjeningsperioden opphører. Forøvrig noen som vet om det tar like lang tid å få svar fra de når man svarer på en mail som det tok første gangen? Da det tok 3 uker å få svar på første e-mail.
Usikker om det er godt nok men jeg har disse screenshotsene ifra plusgrade siden til sas i januar og upgrade siden dems