Ingen ekstra opptjening av EB poeng ved oppgradering med EB poeng fra 1 feb

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av stemnic, 16. jan 2022.

1. mariusberg89

mariusberg89 Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    158
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har sendt mail til den eposten for 4 uker siden for å få etter-registert en reise men fått null respons enda til tross for purring også. Hva kan jeg gjøre da?

2. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,796
    Bonuspoeng:
    350
    De har vel så mye å gjøre at backlogen er stor. Men send mail på nytt, også til .se så får du se hvem som er raskest:)

3. mariusberg89

mariusberg89 Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    158
    Bonuspoeng:
    43
    Takk for tipset, fikk svar i går om at det ikke var jeg som reiste visstnok :p
    prøver å koble på .se da :)

Tore liker dette
  4. nico22

nico22 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Er det noen som tilfeldigvis har skjermbilde fra da vilkårene var at man skulle få bonuspoeng tilsvarende klassen man oppgraderte til, hvis man gjorde det med bid for upgrade med bonuspoeng? Fikk svar fra ebretro-mailen om at jeg ikke fikk bonuspoengene for business siden vilkårene sier at man ikke får det. Så vil gjerne få dokumentert at vilkårene på det aktuelle tidspunktet var noe annet da de statuspoengene er akkurat det jeg trenger for å bikke over til gullstatus før opptjeningsperioden opphører.

Forøvrig noen som vet om det tar like lang tid å få svar fra de når man svarer på en mail som det tok første gangen? Da det tok 3 uker å få svar på første e-mail.

5. stemnic

stemnic EBD - Aspiring LTG

Likes mottatt:
    54
    Bonuspoeng:
    18
    Usikker om det er godt nok men jeg har disse screenshotsene ifra plusgrade siden til sas i januar og upgrade siden dems

IMG_3717.PNG IMG_3716.PNG

Attached Files:

nico22 and Travellingalf like this.
  6. nico22

nico22 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1

Del denne siden