Avbestilte Deluxe-rommet på Shangri-La Kowloon og bestilte på nytt, sparte 424,- pesos for 2 netter. Da blir det en ekstra flaske med noe godt til festen
Nå var døgnprisen for billigste rom på IC gått ned med ca. 300 HKD siden jeg sjekket sist for et par uker siden, så kan anbefale å følge med jevnlig her.
Vor/nachspiel for 2020-versjonen; https://insideflyer.no/forums/threads/Årsmøte-hong-kong-2020-flyskam-dont-worry.14297/page-2#post-313035
Er det slik at en del av dere reiser 30.10? Sitter på en booking til sin via pek og håper på lh f. Om det er mange om beinet bør jeg kanskje vurdere en omvei.....
Jeg og Konemor skal bo på IC Hong Kong og ankommer med SK965 som så mange andre. Skal man kanskje ordne felles transfer til IC Hong Kong og IC Gran Stanford?
Jeg regner med at noen tar ansvar for at en forvirret og lite reisevant eldre mann blir tatt vare på og sørger at jeg kommer til mitt hotell. Der har jeg en avtale om at @milehigh sørger for at jeg finner en seng og en Club Lounge ...
Her trenger vi litt dra hjelp ifra tråd forfatter, lager 3/4 alternativer: Limo/Uber VAN/mini buss Offentlig Så svare ikke de som har rigga transport, både med og uten "personlig bruker assistent" hint hint EDIT må pakke kofferten, madammen maser, må få tryne mitt ut av forumet Noe så uforskammet!
Ser ut som jeg skal sørge for at du kommer deg @Eddie47 til hotellet fra flyplassen, det kan jo også være praktisk for leveranse av bobleflaske til kjøling på IC Hong Kong.
For limo til IC er nok hotellets egen airport transfer kurrant «InterContinental Hong Kong offer a fleet of Mercedes Benz for Airport transfers at HK$900 + 10% service charge per car each way». Vet ikke om det er nødvendig å bestille på forhånd eller om det holder å møte opp på transfer desken deres ute på flyplassen? Økonomivarianten er Airport Express til Kowloon for ca. HKD 100 etterfulgt av enten gratis shuttlebus eller en femtilapp for taxi videre til hotellet.