Om de føler at HKG blir litt heftig no om dagen, så kan eg tilby ein alternativ lokasjon for årsmøtet? Kva med rakfiskfestivalen på Fagernes? Eg kan tilby bryggeribesøk og noko champis frå kjelleren. Og om de vil ha HKG følinga, så kan me besøke Fagernes på laurdag og bli sperra inne av folk med gaukur på ryggen, fesjå i snåle hatter og fulle folk med akevittflasker som våpen!!
Når er dette gildet? Har hytte litt oppå fjellet, men aldri surret meg med på dette Det kunne vært interessant
@ValdresBjarne , du serverer biff på rakfiskfestival? Uansett, ble så fristet at jeg var nesten nok stålfrekk å inviterte meg selv (ikke bergenser nok til det da ) bryggeribesøk er aldri feil og rakfiskfestivalen har jeg tenkt poå noen ganger. Imidlertid, så legges huset vårt ut for salg den helgen, så jeg har nok annet å tenke på.
Jeg også. Dessuten er 3 av 4 spisesteder jeg ønsket å rekke på ruten i gangavstand fra hotellet (og på fastlandet)
No worries, turister dit vi skal lider ingen nød. Man må ikke på død og liv oppsøke demonstrasjonene. Til og fra flyplassen skal vi nok komme oss lell
TAKK Både du og @Stuttfeiten og @kjeeli og @MadsVaHa og sikkert flere har lovet å ta vare på meg ... en forvirret mann alene på utenlandstur ....
Kan sterkt anbefale deg denne @Eddie47 , da kan vi spore deg opp og følge enhver bevegelse etter behov, du vil aldri være alene (velger å avstå ifra å skrive navnet på verktøyet utover GPS tracker, dette kan benyttes av barn og de i sin beste alder )