Bra dealer i Shenzhen, feks IC så vi kan komme dør til dør Og litt avhengig av om transitvisa feks gir multientry, kan vi ha felles transport til Ozone som ikke blir lange turen.
Hva er tipsene til ruter jeg bør sikle på om jeg skal endre til en t/r i F (bruke CT for en person)? Så at LH la ut 1x F FRA-HKG med en dags varsel. Andre som har F bookinger per nå som jeg kan prøve koordinere med?
Det er fortsatt 20 ledige seter i biz på 965 den 1/11 så her er det store muligheter for plusgrade. Hadde vært moro med hele hurven samla i biz
Du har vel noen kontakter i SAS som du kan gjøre oppmerksom på at det kommer en gjeng med tørste IF’ere så det blir lastet ekstra
Boblene kommer nok aldri bakover til oss fattige stakkarene i Plus, tomt etter å ha servert første rad
No skal eg ikkje fly, men finn deg ein Diamant og sitte saman med! (Om nokon av dei sit bak i bussen) Det blir annenrangs bobler, men det varer ikkje lenge før dei har tømt biz for champis uansett @Tore var de over 20 stk? Eg må prøve å legge inn dette neste år, men då må de love å ikkje legge det på rakfiskhelga
Nå begynner jeg å glede meg bra her. Champagnetur til HK med noen og tyve stykker jeg aldri har møtt. Perfekt. Har lagt inn plusgrade på turen ned. Ser Biz er full på veien hjem natt til tirsdag. Vi kan vel starte tidlig i gullstua for å få en myk start på fredag?
Sitter i 1A... så nullstress med bobbler där framme! Var mer en omtanke på de som gjort sina val om sitte platser.
Har de vurdert å kjøpe inn litt ekstra frå Taxfreen, for å selge det attende til SAS for Eurobonuspoeng? De kan jo tilby det til prisene i katalogen
Dette blir gøy! Lander på OSL kl 16:35, og skal videre med SK461 til CPH. Flere enn meg som drar med 18.00-flyet?