Da er plaggene ankommet. Dere som flyr fra OSL/CPH kan få deres skjorter fra @Tore , som sannsynligvis er å finne rundt gullstua, OSL lounge eller andre steder hvor øl/bobler serveres i god tid før avgang. Team Finnair får sine skjorter av meg på TRD eller HEL. 299,- for T-skjorte/399,- for Pique vippses/paypal-es til 92282765 / mdl (a) online.no @Ruby de klarte dessverre ikke få med din bestilling. Beklager det. Skal prøve å være ute i litt bedre tid til å ta imot bestillinger neste gang.
Norwegian special forces - first in - last out. Forpatrulje flyr imrg. Om noen har ønsker om å dele rom (suite) send PM. Rom med benefits
299,- for T-skjorte/399,- for Pique vippses/paypal-es til 92282765 / mdl (a) online.no Fikk du med meg på denne herligheten?
Hørt at det er plass til flere, og nå som det er lov å ta med trygda er det vel bare å slenge seg med #navbetaler
Noe må man forsake for skikkelige bobler https://www.dn.no/smak/vin/usa/mere...let-legendariske-amerikanske-viner/2-1-697025
Litt OT: Hadde allerede singla meg greit inn på Monte Bello og så kommer MB og ødelegger med den karakteren Da den kom i basis måtte MB melde at den var tidenes beste i basis, så alle kjøpte den. Folk som ikke skjønner hva de kjøper.
Mulig jeg ikke skjønner mitt eget beste, men jeg kjøper gjerne den engelske Nyetimber når jeg skal kjøpe bobler ...