Hva bydde folk her? Følte meg relativt safe uansett bud pga lavt belegg på fredag, men bydde 29300 poeng (minstebud 23k) for å safe, da oppgradering til Biz er prinsipielt viktig på på denne turen. Heldigvis kjøpt biz på hjemturen den 5.
Partallsetene har bordet mot midtgangen og er mer private. Stuttis har 6H, men han kommer til å kansellere siden han har fått F over til HKG med TG. Vi koordinerer med han, så kan du evt ta det. Selv har jeg hatt 8H før og likte det godt. Du hører litt fra galley når de styrer som mest der da..
24 260 poeng. Tror det laveste som var mulig å by var 24 000 da jeg la det inn. Og er nå på 8A Ser du snappa 6A foran nesa på meg.
Når vi kommer ombord med like t-skjorter får vi flytte på litt folk så vi kan samles foran i kabinen. Blir mange i biz nå!!
SAS burde putte dere alle sammen bak i mini-kabinen! Da blir det kort vei til de stakkarsene som sitter bak i Plus, og dere forstyrrer ingen av den andre passasjerene som ikke har betalt for en party-flight...
Hehe, tipper det blir ganske så stille etter 3-4 timer jeg. Da er det nok natta på de fleste etter noen timer lounging før på dagen