Klarna Visa - Med flybonus

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av DJViking, 26. nov 2025.

1. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    13,780
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, og nei. Det er også et kredittkort. Men da må man søke om valgfri kreditt. Samt velge før betaling med kortet at man skal belaste kreditten. Så langt jeg har forstått får man ikke cashback på kredittkjøp, men her er jeg ikke sikker siden info er litt uklar.

"Normal-modus" er at kortet brukes til å betale med en saldo du har betalt inn i forkant, akkurat slik @Spielhaug sier. Kun da får man 1% cashback på alle kjøp.

Når jeg skrev "betale med klarna", mente jeg altså å bruke kortnummeret fra Klarna Max til å betale med. Da kan man få super-cashback på enkelte butikker de har en oversikt på i appen, men igjen - bare dersom man betaler fra innestående Klarna saldo.

indahla liker dette
  2. ScoobyDoo

ScoobyDoo Medlem

Likes mottatt:
    23
    Bonuspoeng:
    8
    Testet et kjøp på CS Megastore. Den er oppgitt til 3% cashback og 1% ekstra ved bruk av Klarna-saldo. Jeg gikk inn via appen og kjøpte varen, men betalte med SAS MC istedenfor Klarna-saldo. Står nå at det er 3% (av prisen eks.mva) cashback på vei til meg :)

Bri1 and trygveat like this.
  3. Bri1

Bri1 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    13
    Bonuspoeng:
    8
    Nice! Ga transaksjonen poeng hos SAS MC også da?

4. ScoobyDoo

ScoobyDoo Medlem

Likes mottatt:
    23
    Bonuspoeng:
    8
    Kjøpet ble gjort idag, så har ikke kommet opp enda. Men er registrert som online-kjøp, så burde jo absolutt det. Tenker det blir som ved bruk av TrumfNetthandel

Bri1 liker dette
  5. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    24,420
    Bonuspoeng:
    293
    Doble poeng fra Klarna til EuroBonus

IMG_5001.png

Baldrick, Bri1, livinspeed and 3 others like this.
  6. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    13,780
    Bonuspoeng:
    293
    Gjelder i 1 uke. Til og med 19 juni :)

7. MarkSS

MarkSS Medlem

Likes mottatt:
    1,116
    Bonuspoeng:
    93
    Sikkert ikke fått så mange sign-ups på kortet som de antok, og dermed kjøpt for mange EBP av SAS som de må kvitte seg med:p

indahla and turaga008 like this.
  8. Christian

Christian Senior Medlem

Likes mottatt:
    685
    Bonuspoeng:
    113
    Dette har sikkert hvert spurt om lenger opp i tråden, men jeg var usikker på svaret så prøver jeg også:
    1. Jeg har tegnet Klarna Max.
    2. Jeg har lagt inn DNB Saga mastercard i klarna-appen. Jeg har også et virtuelt Visa kort.
    3. Jeg handler via Klarna appen i en av butikkene som står listet med cash-back (f.kes Care of Carl).
    4. Jeg velger klarna check out.
    5. Jeg betaler med DNB Saga Mastercard.
    Vil jeg bli belastet for kontantuttak av DNB Mastercard?

Dersom jeg hanlder for 100 kr. Vil jeg få 1 kr i cash-back i Klarna plus 15 Eurobonuspoeng fra DNB Saga?

9. avis

avis Senior Medlem

Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    Er det flere som sliter med å bestille virtuelt kort hos Klarna nå?

Får bare denne feilmeldingen hver gang jeg prøver:

Takk for tålmodigheten. Vi kunne dessverre ikke opprette Klarna-saldoen din på grunn av et teknisk problem. Vi vet dette ikke er ideelt, og vi håper du kommer tilbake og prøver igjen senere.

Del denne siden