Kuala Lumpur

Tråd i 'Reisemål' startet av Henning, 12. sept 2013.

  1. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,228
    Likes mottatt:
    5,088
    Bonuspoeng:
    183
    Hvilket flyselskap ville dere valgt videre på den 3 timers lange turen fra KUL til DPS - Air Asia, Malindo Air eller Malaysia Airlines?
     
  2. stargate82

    stargate82 Medlem

    Innlegg:
    56
    Likes mottatt:
    23
    Bonuspoeng:
    8
    Vi fløy Biz Malaysia Airline fra KUL-LGK (Langkawi). Var billig og helt ok, men den turen er kun ca 1 time lang.
     
    Jeanette liker dette
  3. CKe

    CKe Nytt Medlem

    Innlegg:
    46
    Likes mottatt:
    252
    Bonuspoeng:
    53
     
  4. sovehue

    sovehue Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    574
    Bonuspoeng:
    93
    Får håpe du blir fornøyd. Det var ment som et billige alternativ, merk også at rommene dermed er en del mindre men det er god standard til prisen.

    Hvis du går lei av lokal mat så har du Tapestry rett over gaten. Du har også latinske Joloko og en svindyr pizzarestaurant (italienske råvarer - 150 kr for margarita, til sammenligning koster 2 pizzer fra Dominos levert 90 spenn) rett ved siden av.

    Av lokale sjapper har du en legendarisk hainesisk kopitiam i samme gate som serverer bla roti babi. Yut Kee heter den. Mitt tips om chili pan mee er over hovedveien, Kin Kin, som anbefales sterkt (pun not intented).
     
    CKe liker dette
  5. CKe

    CKe Nytt Medlem

    Innlegg:
    46
    Likes mottatt:
    252
    Bonuspoeng:
    53
    Skal prøve mest mulig lokalt i matveien. Enkelt og godt passer meg fint. Gode mellomklasse-hoteller er det jeg trives best med. Litt "løsere i snippen" er perfekt for meg. Takker igjen for gode tips
     

Del denne siden