Kuala Lumpur

Tråd i 'Reisemål' startet av Henning, 12. sept 2013.

1. Henning

Henning co-founder Offisiell Representant

Likes mottatt:
    1,814
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg planlegger en tur til Kuala Lumpur, og jeg har bare vært der én natt tidligere. Er det noen som har noen anbefalinger på severdigheter, restauranter eller andre tips og triks?

Jeg skal bo på 6 dager på Grand Hyatt (med Diamond suite upgrade), samt 2 netter på Mandarin Oriental. Reisebrev kommer selvsagt på Bonusfeber.no :)

2. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,283
    Bonuspoeng:
    113
    Har desverre ikke så mye å bidra med. Var der et par netter i våres. Da bodde jeg på Traders ved KLCC, hvilket var ok. Jeg var stort sett i møter, og det eneste jeg gjorde som var koselig var:

- Hop on / Hop off buss. Cheesy, men helt ok måte å komme seg rundt på.
    - Friske og vestlige rundstykker på Harrods Café i KLCC mall.

Tipper du får noen bedre tips enn dette etter hvert.

3. milehigh

milehigh Senior Medlem

Likes mottatt:
    581
    Bonuspoeng:
    93
    Hop on/off bussen stopper next door utenfor Mandarin Oriental, og anbefales en av de første dagene for å få en oversikt. Skal du opp i Twin towers, kjøp billett på forhånd. Enklest på nett. Ellers bør loungen på Grand Hyatt nytes med super utsikt fra toppetasjen i det som er det beste hotellet i byen. En fantastisk malaysisk restaurant som er meget rimelig på ground floor. En megt bra bar også i etasjen under loungen med levende sang og musikk daglig, og tema mat av høy kvalitet. Verdt et besøk for også ikke-hotellgjester.

Del denne siden