Kultur- og naturreise til India og Nepal

Tråd i 'Reisebrev' startet av Lnbre, 25. jan 2024.

  1. sheim

    sheim Nytt Medlem

    Innlegg:
    39
    Likes mottatt:
    528
    Bonuspoeng:
    83
    Utrolig spennende tur og et flott reisebrev! Fikk gode minner fra min egen tur til Ranthambore for noen år siden hvor vi var så heldige å se én tiger på de få safariene vi hadde.
    Takk for turen!
     
    Lnbre liker dette
  2. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,905
    Likes mottatt:
    22,554
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for turen! Bringer tilbake gode minner fra jeg var i India i 2019.
     
    Lnbre liker dette
  3. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    3,103
    Likes mottatt:
    9,176
    Bonuspoeng:
    183
    Nå i romjula gikk vi også rett til Air India. Vi var nok for trøtte ift 0700-avgangen til å tyde den lappen vi fikk med info om annen lounge.
    Anyway ved inngang til AI-lounge henviste dragen oss videre til annen lounge (virket som hun pekte til betalingsloungen ved siden av). Jeg spurte hvorfor, og hun svarte at det kun var biz. Jeg tilbød henne lesebrillene mine og pekte på biz på boardingpasset.. Hun unnskyldte seg met at hun hadde scannet det andre boardingpasset mitt, siden jeg gav henne begge. Sånn bortsett fra at hun burde lest på det før hun scannet det tok hun fortsatt feil, siden connecting WAW-OSL også var biz. Men hun hevdet at hun hadde sagt eco grunnet altså det andre som angivelig skulle være i eco. Da måtte jeg i tillegg peke på biz på det også, og holdt lesebrillene helt frem til henne og ba henne prøve igjen. Hun hadde automatisk trodd at flight #2 var i eco siden scanner hadde avvist det.
     
    AirMags, Lnbre, EndreD and 1 other person like this.
  4. Lnbre

    Lnbre Senior Medlem

    Innlegg:
    529
    Likes mottatt:
    4,831
    Bonuspoeng:
    93
    En siste oppdatering er at vi nå har fått refundert pengene for dette hotellet, som i utgangspunktet ikke var refunderbart. Fikk refund pga feil opplysninger om reglene på hotels.com sin nettside.
     
    Kristian, Durek, Spielhaug and 3 others like this.
  5. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,515
    Likes mottatt:
    36,894
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for reisebrevet! Ser ut som ein bra tur :)
     
    Lnbre liker dette

Del denne siden