F billetter i boks! Det blir IAD på fredag! Kom til en svenske ved navn Nelly(?) som sa jajamensan så da var det bare å stresse litt rundt med å finne ut hvor jeg kan dra. Jeg ser det også har dukket opp 4 billetter i F fra FRA-ORD på fredag 13. mai for de som vil hive seg rundt og ta en helg i Chicago. Reisebrev skal nok lages så jeg holder dere oppdatert! Gleder meg!
Er det noen som har greid å booke Frankfurt til Buenos Aires med Lufthansa F i det siste? Eventuelt andre F destinasjoner med Lufthansa? Ringte for noen uker siden og da hadde de ledige billetter til Chicago. Prøvde å ringe inn i dag, men dårlig med tilgjengelighet i F
EZE har tradisjonelt hatt dårlig tilgjengelighet, om noen. Nå i disse tider hvor SAS struper tilgang på det meste tviler jeg på at du finner noe.
Har også vært en og annen booking som har inneholdt LH F på forumet de siste mnd. Mener jeg har sett MUC-BOS og FRA-EWR evt JFK. Disse er nok kun tilgjengelige 24-48t før og kun ved lite belegg i utgangspunktet.
Men for å svare på spørsmålet til @Mysterio, Med mindre du er fleksibel på å booke LH F dagen før og har en friperiode der du kan ringe hver dag og sjekke, eller Thai når det slippes så kan du per i dag booke ANA F til Haneda 1 år fram i tid, og finne 2 billetter ut fra Europa på ukedagene, når ingen andre får booket dem før deg.
LH/LX F tilgjengelighet er jo ikke ett problem hos LH/LX, men heller det at SAS ikke lar det bookes. Med nok poeng hos LH så er tilgjengeligheten en helt annen, selv om det har snurpet seg fælt i det siste der også
Noen som har nylig erfaring med LH F? @Satyv og jeg hadde en fin booking til Tokyo i slutten av mnd med F begge veier med ANA. Nå står det kun igjen ECO t/r FRA Eneste vi ønsker er å fly. I første klasse. Så destinasjonen spiller ingen rolle. Lufthansa er alternativet og jeg har begynt å sjekke litt. Er det noen som har nylig erfaring med LH F? er det 5 som må vises på AF for at 2 billetter skal kunne bookes? Noen gode tips?
Tror dessverre fortsatt 5 er minstekravet. Prøvde i går da det lå ute 2 EWR-FRA, men fikk nei på to telefonforsøk - ingen synlige hos SAS. Heller ikke sett noe annet på businessclass.se. Så om dere er to som må dra, må det vel være 6 synlige. Det er som regel kun MEX jeg har sett det på.
Litt artig. LH har F2A0 på FRA-BOG for salg i overmorgen 28 jan, men SAS ser allikevel ett sete som bonus.
Hur bokar man en LH first resa på billigaste sätt nu för tiden? Tänker för cash, som statuslös. Jag hade ett par turer genom lifemiles för längesen, men det är andra tider nu...
Man kan vente på kampanjer som kommer uregelmessige mellomrom, stort sett har det vært snakk om 2-1 og ikke nødvendigvis billig for én. Alternativt så følger man med på nyhetsbrev, reiseblogger og facebook-grupper. Da dukker det til tider opp reiser til en lavere pris enn vanlig, men ikke nødvendigvis fra Oslo eller Norge. Flypriser prises ut i fra by-par og LH F har vært rimeligere ved å fly fra Øst-Europa tidligere.