Lufthansa First - Tilgjengelighet

Tråd i 'Miles & More' startet av bighc, 20. april 2018.

1. AirMags

AirMags Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    558
    Bonuspoeng:
    93
    F billetter i boks! Det blir IAD på fredag!
    Kom til en svenske ved navn Nelly(?) som sa jajamensan så da var det bare å stresse litt rundt med å finne ut hvor jeg kan dra.

Jeg ser det også har dukket opp 4 billetter i F fra FRA-ORD på fredag 13. mai for de som vil hive seg rundt og ta en helg i Chicago.
    Reisebrev skal nok lages så jeg holder dere oppdatert!
    Gleder meg!

Last edited: 12. mai 2022
    Gullars, FlyerOslo, sunshine and 16 others like this.
  2. mrhermano

mrhermano Medlem

Likes mottatt:
    28
    Bonuspoeng:
    28
    Er det noen som har greid å booke Frankfurt til Buenos Aires med Lufthansa F i det siste? Eventuelt andre F destinasjoner med Lufthansa? Ringte for noen uker siden og da hadde de ledige billetter til Chicago. Prøvde å ringe inn i dag, men dårlig med tilgjengelighet i F

Last edited: 03. juni 2022
  3. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    35,094
    Bonuspoeng:
    293
    EZE har tradisjonelt hatt dårlig tilgjengelighet, om noen. Nå i disse tider hvor SAS struper tilgang på det meste tviler jeg på at du finner noe.

4. Mysterio

Mysterio Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,505
    Bonuspoeng:
    93
    Hvilken distanse og selskap er den aller vanligste å finne F med/for? Da mener jeg aller enklest.

5. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,770
    Bonuspoeng:
    293
    ANA fra London eller Frankfurt. Per i dag. Eventuelt Thai fra London.

6. mrt

mrt Veteran

Likes mottatt:
    1,134
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som har greid Thai fra London i det siste?

7. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    44,037
    Bonuspoeng:
    293
    Thai flyr ikke med noe F for tiden vel? blir hvisomatte 380’ene kommer tilbake

8. ccurrahee

Likes mottatt:
    38,770
    Bonuspoeng:
    293
    Ny 777 fra London vel. Bookes 60? Dager før. De fantes når jeg sjekket.

Wiolenze liker dette
  9. Molde

Molde Medlem

Likes mottatt:
    206
    Bonuspoeng:
    43
    Wiolenze liker dette
  10. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,773
    Bonuspoeng:
    113
    Har også vært en og annen booking som har inneholdt LH F på forumet de siste mnd. Mener jeg har sett MUC-BOS og FRA-EWR evt JFK. Disse er nok kun tilgjengelige 24-48t før og kun ved lite belegg i utgangspunktet.

11. ccurrahee

Likes mottatt:
    38,770
    Bonuspoeng:
    293
    Men for å svare på spørsmålet til @Mysterio, Med mindre du er fleksibel på å booke LH F dagen før og har en friperiode der du kan ringe hver dag og sjekke, eller Thai når det slippes så kan du per i dag booke ANA F til Haneda 1 år fram i tid, og finne 2 billetter ut fra Europa på ukedagene, når ingen andre får booket dem før deg.

Mysterio liker dette
  12. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    44,037
    Bonuspoeng:
    293
    LH/LX F tilgjengelighet er jo ikke ett problem hos LH/LX, men heller det at SAS ikke lar det bookes. Med nok poeng hos LH så er tilgjengeligheten en helt annen, selv om det har snurpet seg fælt i det siste der også

13. animals

animals Senior Medlem

Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som har nylig erfaring med LH F? @Satyv og jeg hadde en fin booking til Tokyo i slutten av mnd med F begge veier med ANA. Nå står det kun igjen ECO t/r FRA :p

Eneste vi ønsker er å fly. I første klasse. Så destinasjonen spiller ingen rolle.

Lufthansa er alternativet og jeg har begynt å sjekke litt. Er det noen som har nylig erfaring med LH F? er det 5 som må vises på AF for at 2 billetter skal kunne bookes? Noen gode tips?

14. vegasbaby

vegasbaby Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    315
    Bonuspoeng:
    63
    Tror dessverre fortsatt 5 er minstekravet. Prøvde i går da det lå ute 2 EWR-FRA, men fikk nei på to telefonforsøk - ingen synlige hos SAS. Heller ikke sett noe annet på businessclass.se. Så om dere er to som må dra, må det vel være 6 synlige. Det er som regel kun MEX jeg har sett det på.

animals liker dette
  15. graphite

graphite Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    417
    Bonuspoeng:
    63
    Litt artig. LH har F2A0 på FRA-BOG for salg i overmorgen 28 jan, men SAS ser allikevel ett sete som bonus.

Last edited: 26. jan 2024
    Spielhaug liker dette
  16. RobinL

RobinL Nytt Medlem

Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    3
    Hur bokar man en LH first resa på billigaste sätt nu för tiden? Tänker för cash, som statuslös. Jag hade ett par turer genom lifemiles för längesen, men det är andra tider nu...

17. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    24,068
    Bonuspoeng:
    293
    Man kan vente på kampanjer som kommer uregelmessige mellomrom, stort sett har det vært snakk om 2-1 og ikke nødvendigvis billig for én. Alternativt så følger man med på nyhetsbrev, reiseblogger og facebook-grupper. Da dukker det til tider opp reiser til en lavere pris enn vanlig, men ikke nødvendigvis fra Oslo eller Norge. Flypriser prises ut i fra by-par og LH F har vært rimeligere ved å fly fra Øst-Europa tidligere.

Del denne siden