Hei! Skal til New York 23. Oktober til 29. Oktober. Er dette noe du kunne hjulpet til med? Eventuelt har du noen alternativer å velge mellom?
Kudos til crowdsourcing-gjengen på IF! Denne kom faktisk i juni, før halve året var gått og det er ny pers Det betyr at vi kan booke i vei for neste år også! Når det er sagt har jeg et par requests. Jeg forutsetter at de som spør har satt seg litt inn i denne tråden så man vet hva det går ut på. Og sjekk med kona før du spør meg, så begge parter slipper kaste bort tid. Jeg bruker uforholdsmessig mye tid på bookinger som ikke blir noe av av ymse grunner. Jeg ber også om at man gjør mest mulig research selv mtp aktuelle hoteller. Man kan bruke expedia for en ide om priser og aktuelle kjedehoteller, awardmapper er et greit ikke oppdatert verktøy også, tripadvisor og flyertalk for mer info om de enkelte hoteller etc. Jeg må som et minimum ha satte datoer, og det blir som å hjelpe i blinde om man ikke har satt et ca budsjett. I tillegg er det fint med en kort erfaring postet i denne tråden (feks ift value, service og kommunikasjon med meg). Kan inspirere andre.
Deler min erfaring: Andaz West Hollywood: 3 netter Bestilt rom: King Bed Hollywood Hills view Fikk rom: Samme (fult hotell midt i peak season så ikke uforventet). Dog fikk vi i toppetasje så status hjalp nok på allokering! Oppnådde fordeler: Gratis frokost (Vi brukte ca 90USD per dag!) Tidlig innsjekk Sen utsjekk (16:00) Housekeeping hver dag De la igjen litt småting på rommene etter housekeeping også. Innsjekk ble gjort av samboer da vi bestilte med corporate code. Hun var litt nervøs men etter en fin peptalk med milehigh gikk det fint. De spurte hvor milehigh var og han var forsinket på fly. Det var ok, pass og kredittkort så var rommet klart! Digital sjekk inn funket dessverre ikke. Kjempebra kommunikasjon med milehigh underveis som meldte oss hver dag, selv med tips om ting på hotellet osv. Anbefales på det varmeste! Synd vi hadde bestilt non-refundable på siste delen av ferien.. Kommer garantert til å bruke dette igjen
Jeg kom nylig hjem fra F1-helg i Budapest med hotell-hjelp fra @milehigh. Dette anbefales på det sterkeste og jeg er takknemlig for at jeg fikk prøve toppstatus hos Hilton! Jeg kommer til å ta kontakt igjen
Brukte Milehigh på et av sommerens stopp på Bali - booket som Guest of Honor. Hotel: Hyatt Regency Bali, Sanur Booket rom: Standard dobbelrtom Fikk romtype: Deluxe dobbeltrom. Reagerte litt på dette og gav beskjed til Milehigh som svarte raskt. GoH skal få suite-oppgradering dersom tilgjengelig. Dette var fullbooket, men vi ble bumpet opp til Premier Room neste dag, som er større og med direkte utgang til hage. Perfekt for oss. Perks: Vi fikk ikke sen utsjekk på avreisedag. Vi fikk frokost inkludert og tilgang til "club lounge" på kvelden mellom 17 og 19. Helt grei snacks som serveres sammen med drinker, billig australiensk vin og lokalt øl. Verdi for pengene: Kjempemessig! Jeg vil nesten ikke tro at det er noe beach resort innenfor Hyatt som leverer mer verdi for pengene/poengene enn dette. Usedvanlig flott hotell! Dog er rommene små - og jeg vil ikke anbefale noe under Premier Room.
Om du tenker på Bali og dette hotellet så er vel vinteren høysesong mtp turister fra Australia. Jeg har bodd på dette hotellet en rekke ganger på forskjellige årstider og fått suite hver gang.
Nylig tilbake fra et opphold på Intercontinental O2 i London med minstejenta på 12. Vi fikk en oppgradering til et hjørnerom i 7. etasje med utsikt over Thames og mot Canary Wharf. Må innrømme at jeg hadde håpet på en juniorsuite som det først sto i appen til milehigh. Hovedgrunnen til at jeg valgte dette hotellet var at vesla ønsket et basseng, og ICO2 hadde et stort innendørs basseng på 17 meter. Dette brukte vi hver dag. Ellers fikk vi en del gode perks som gratis frokost, minibar for £35 dekket hver dag (men de var ikke veldig flinke til å fylle opp igjen) og naturligvis loungetilgang. Jeg synes ikke kvaliteten på frokosten i frokostsalen var like god som andre IC-hotell jeg har vært på, og de tok ekstra betalt hvis du ønsket å bestille noen ekstra retter som f.eks omelett eller eggs benedict. Relativt heftige priser også, stort sett £10-15 ekstra. Ei heller hadde de ferskpresset appelsinjus. I loungen var ekstrarettene inkludert, men her var resten av frokostutvalget ganske begrenset. En annen merkelig ting var at man måtte ringe hvis man ønsket turndown service. Hvem i all verden gidder ringe for å få det? Jenta var storfornøyd, og servicen var som alltid ved IC-hotell veldig god. Verdien er nok enda større for de som reiser kun voksne og dermed benytter seg av drikkevarene i loungen og minibaren i langt større grad enn det jeg gjorde. Som vanlig fikk vi både tidlig innsjekk og sen utsjekk. Strålende oppfølging av @milehigh underveis.
Kanskje et dumt spørsmål, men er det mulig å benytte dine generøse tilbud og samtidig bygge egen status?
Jeg skal muligens være forsiktig med å svare på vegne av andre, men kort fortalt vil du ikke bygge egen status ved bestilling via milehigh. En får ikke i pose og sekk, eller hvordan var ordtaket? Jeg skal snart bo på hotell bestilt via @milehigh, og må si at oppfølgingen har vært eksemplarisk så langt. Jeg håper jeg er like fornøyd når turen er over .
Regner ikke med det, men hvem vet hva slike veteraner har opp i ermet Kan jo legge til at før jeg ble med i IF, så ante jeg nix om både dobbel- og trippel-dipp. Lærer noe hver dag!
Det finnes ess, eller AA som jeg ville sagt i Vegas, men slike til offentlig forlystelse vil jo ikke bare underminere poenget i denne tråden (for meg), men også gjerne hånden i seg selv. Uansett tror jeg ting er godt forklart i tråden her. Jeg har alltid (tidligere) ment at det finnes ikke dumme spørsmål- bare dumme svar