Hotel: Hyatt Regency Creek Heights, Dubai Booket rom: Standard King Bed room med club access Fikk romtype: Suite med club lounge access, aldri fått bedre oppfølging på en reise som jeg fikk med Milehigh. Anbefaler å prøve dette ut på det sterkeste. Perks: Vi fikk frokost inkludert og tilgang til lounge og afternoon tea på kvelden mellom 18 og 20. Helt grei snacks som serveres sammen med ulike drinker og soft beverage. Verdi for pengene: kjempe mye, suite som kostet 4 ganger så mye som opprinnelig booket rom, frokost inkludert,
Pt lar jeg være å booke i land som fortsatt er stengt på uviss tid (Japan, Taiwan etc). Jeg unngår spekulative bookinger/placeholders, bookinger som med en viss sjanse må avbestilles. (og for all del, avklar først med reisefølget ift budsjett og "risiko", dette skulle fremgå av tråden her). Både fordi bookinger ofte tar mye tid (avhengig av hvor bra research som gjøres av den jeg booker for), men ikke minst fordi det låser kontoene for de datoene, både for meg og andre som ønsker bookinger.
Mitt første opphold booket via @milehigh . Jeg var hans Guest of Honor (eller "your friend" som resepsjonen sa en gang...). Hotel: Grand Hyatt Erawan, Bangkok Booket rom: 1 King Bed Fikk romtype: 1 King Bed View Club Access. Jeg hadde 5 netter så mulig at suiter ikke var tilgjengelig. Uansett var rommet veldig bra. Perks: Tidlig innsjekk (les før 08:00). Sen utsjekk 16:00, samt opphold i Club Lounge etterpå. Frokost og Club Lounge (middag og alkohol 17:30 - 19:30) under hele oppholdet. Verdi for pengene: Sannsynligvis det beste hotellet jeg har bodd på noen gang. Man trenger egentlig ikke forlate hotellet - det har alt. Jeg skal tilbake til samme hotell en gang, med eller uten Milehigh
Var ikke formelt Guest of Honor, siden det kun gjelder poengbookinger i gjestens navn fra min konto. Men i praksis er jo alle jeg booker mine Guests of Honor
Glemte forresten å nevne at kommunikasjonen med Milehigh, som nevnt av mange andre, var upåklagelig. Vi snakket på telefon før oppholdet og hadde kontakt under, og etter, selve oppholdet. Jeg følte meg ivaretatt hele tiden, selv om innsjekken var noe nervepirrende
Dette er mitt første opphold booket via @milehigh. Vi var først og fremst ute etter et sted å sove på et passe sentralt sted i Paris med restauranter i nabolaget. Hotel: Holiday inn: Paris – Gare de Lyon Bastille. Booket rom: Standard Room. Fikk romtype: Sannsynligvis King Bed standard City View. Muligens King Bed Premium. Perks: Gratis frokost. Verdi for pengene: På dette hotellet utgjør verdien av frokosten er betydelig andel av romprisen og er i seg selv grunn nok for å bestille via @milehigh. Vi fikk et oppgradert rom, men jeg er usikker på hvor mange nivåer. Rommet gjorde uansett nytten som et sted å sove. Rent og pent, med en god seng. Så litt om kommunikasjonen: Som en førstegangsbestiller var jeg usikker på hvordan konseptet fungerte. Dette ordnet seg flott siden jeg fikk god veiledning hele veien. Helt fra bestilling, til prosedyre ved inn og utsjekk. Samt diverse nyttige tips. Hele prosessen gikk knirkefritt. Tilfeldighetene skulle ha det til at @milehigh kom fra Paris samme dag som jeg reiste til Paris, så vi fikk sagt hei og hade på flyplassen mens vi reiste hver vår vei. @milehigh er en hyggelig person.
3. Runde med booking via @milehigh, denne gong Intercontinental Miami. Fekk oppgradert rom med Ocean View i øvre etasjer. Også tilgang til Club, sein utsjekk, $50 i minibar og gratis frokost. Nok ein gong super deal. Skal også nevnast at kommunikasjonen med @milehigh er kjapp og presis!
Takk for fine ord. Ja, jeg pleier være veldig rask og god på info før/under/etter via whatsapp. I noen tilfeller kan det likevel glippe, eller ta tid. Om det feks er kompliserte ønsker, henvendelser som kanskje lite trolig blir noe av, at det vanlige livet oppholder meg og ymse. Men det er fullt lov å mase&purre om jeg skulle være treg!
Milehigh leverer varene igjen! Om hans personlige konto er opptatt finner han løsninger via bekjente, men følger selv opp på samme, gode vis. Siste booking var i Hyatt-kjeden hvor Globalistbooking ga både oppgradering, gratis frokost og lounge. Will book again!
Booket gjennom Milehigh, 4 netter ved Intercontinental Hua Hin og 2 netter ved Grand Hyatt Erawan Bangkok. Gikk for et rimelig (rimeligste?) rom begge steder og ble oppgradert til club level rom. Flotte rom begge steder, spesielt IC HH med stor overbygd terrasse. Usikker på nøyaktig hvilken klasse rom vi ble oppgradet til. Fri frokost og fri (500 NOK/d) minibar refills ved IC i tillegg til fri ikke-alkoholholdig drikke i bassengbaren. Lounge access ble benyttet til frokost et par av dagene da det var ventetid på bord ved det ordinære frokostområdet, og til free cocktail hours på kvelden. Ingen problemer med innsjekk, informerte kun om forsinket adkomst for milehigh og ingen ytterligere spørsmål under oppholdet. Flott hotell og veldig fint å feriere i Thailand nå hvor trøkket er lite med få russere/kinesere. GH Erawan var vi svært lite på hotellet så fikk ikke testet loungeområdet og vi valgte også å spise frokost i main dining room hvor utvalget var best. Innsjekk gikk smertefritt her også. Fri frokost/lounge access. Ingen minibar perks.
Vært en rekke bra opphold i det siste, så kanskje det kommer noen rapporter her. For de som vil vurdere (teoretisk) risiko så husk at det aldri er noe som er helt risikofritt. Og om noe skjer er det nok vanskeligere å få hjelp av expedia eller booking.com enn av meg! https://www.tv2.no/nyheter/forbruke...xpedia-satt-pa-gaten-midt-pa-natten/15206152/
Svipptur til Zurich i forrige uke. 2 netter på Crowne Plaza (IHG Hotels). Billigste rom bestilt 2 dager før avreise gjennom @milehigh. Problemfri innsjekk, oppgradert 2 romklasser og god dialog gjennom hele prosessen. Ikke noe høydare av et hotell (noe jeg for så vidt viste før jeg dro), men booking gjennom @milehigh har jeg ingen problemer med å anbefale
Insidetilbud heri tråden. Gir bort 2 stk Hyatt TSU (tier suite upgrade). Dvs at man bekrefter upgrade til standard suite i det man booker (forutsatt ledig selvsagt). Funker for opphold opp til 7 netter. Mitt krav er minimum 3 netter. Samt i utgangspunktet opphold i løpet av november. Desember kan vurderes. Send PM/post her. Vanlig opphold hvor man sjekker inn på toppstatusholders booking.
Om det ikkje er noen på 3 netter eller mer som melder seg, så har eg en booking med deg på 2 netter i Chicago i November, men det er vel antagelig dårlig bruk av TSU»er
Yes, som også svart i PM. Dersom den andre TSUen går på en booking på 4 netter eller mer, kan vi bruke denne på deg. Ser raten er den samme som da du booket og at det fortsatt er ledig std suite for de dagene. I utg punktet ikke, men da jeg sjelden bruker opp TSUene kan jeg nok avse en om oppholdet passer. Sender PM.
Hotel: Intercontinental Chicago Magnificent mile Booket rom: Classic room Fikk romtype: Excecutive room i excecutive tower (Slik jeg skjønner er rommene nyere i excecituve tower?) Perks: Gratis frokost og sen utsjekk + minibar. Første runde med @milehigh. Er jo alltid litt skeptisk til å prøve nye ting, som man er usikker på. Var ikke noe vits å være nervøs under innsjekk. Ryddig og god kommunikasjon før, under og etter innsjekk og utsjekk. For oss var det å kunne få gratis frokost og sen utsjekk gull verdt. Frokost har en tendens til å bli dyrt i Usa og det å kunne sjekke ut sent var også helt glimrende. Blir ikke siste gang jeg prøver dette!