Heisann! Loket mye rundt her men slitt med å lage bruker, men funket endelig med en annen mail
Navn: Casper
Alder: 23
Yrke: Student, 5. året på Datateknologi. Konsulent etter sommerferien. (Håper på litt jobbreiser)
Elitestatus: SAS EB Silver, LH Frequent Traveller, Radisson Rewards VIP, BW Hotels Diamond Select
Bonusfeber siden: Alltid vært glad i å fly fra ung alder, og bonusfebern smittet vel over fra min far for ganske mange år siden, og nå er det jeg som sender han trumftips, doble poengkampanjer og ledige bonusreiser, ikke motsatt
Favorittdestinasjon: OSL-TRD flys mest, men Værnes flyplass og desperat chugging av rødvin når vi plutselig lander 15min etter servering scorer ikke så høyt i boka. Drømmer for øyeblikket etter biz bonusreise til Tokyo, men da det ikke var så lett å finne har jeg jo ikke vært der enda. Må derfor gå for Brussel, da jeg har familie litt utenfor, og kjæresten min studerer der for øyeblikket. Loungen der (The Loft) er også en av mine favoritter i Europa (Og vi har enda tilgang da den er LH-gruppen).
Funfact: Har plass på det første el-flyet til SAS, dersom det faktisk skjer! (Og havnet i TV2s nettavis for det). Håper det veier opp for smålig unødvendige bonusreiser på den personlige ESGen..
Last edited: 20. okt 2024