Medlemspresentasjon

Tråd i 'Velkommen nye medlemmer!' startet av Cecilie, 21. okt 2013.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,509
    Bonuspoeng:
    293
    Velkommen til oss!
    Hvis du vil tjene opp poeng og CT er det vel bare å flytte til Norge? En software utvikler kan vel sitte hvorsomhelst?
    Med dansk lønn i Norge vil du kunne leve svært godt?

eventyrer, watchaddicted and CAM like this.
  2. CAM

CAM Nytt Medlem

Likes mottatt:
    57
    Bonuspoeng:
    13
    Ja, har i hurtigt internet? ;) Men det ville være meget dedikeret at flytte til Norge "bare" for bonusjagtens skyld - tak for inspirationen dog, det er jo derfor vi her på forummet :p

3. WingmanWizard

WingmanWizard Medlem

Likes mottatt:
    126
    Bonuspoeng:
    43
    Hei, jeg heter Ruben og jeg er 42 år gammel.
    Jeg bor i Oslo og jobber som økonom. Jeg har vært EBD i fire år nå, og jeg ble interessert i bonusfeber i 2019 da jeg fikk gullkortet etter å ha reist mye. Da begynte jeg å lese mer om hvordan jeg kunne utnytte fordelene mine, og dette forumet har hjulpet meg mye. Jeg har en familie med små barn, så vi liker å reise til steder med sol og strand. Vi har vært på Malta og Gran Canaria nylig. I juli 2024 skal vi til Kona på Hawaii, vi har fått fire billetter i økonomiklasse, men jeg håper å kunne oppgradere dem når det nærmer seg.

Jeg vet ikke om jeg har en favorittdestinasjon, men jeg trives best i varme land med mulighet for å bade. Det er lettere å reise med barn når de kan kose seg i vannet.

4. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,509
    Bonuspoeng:
    293
    Velkommen til forumet, her det mye inspirasjon som du sier!
    Og som du helt sikkert har oppdaget så er det samlet erfaring fra alle typer reiser og ikke mist så har vi alle våre særegenheter.
    Det er mye det som gjør forumet til et hyggelig sted å være.

Sunnfjordingen and holmen like this.
  5. Squanchy

Squanchy Medlem

Likes mottatt:
    272
    Bonuspoeng:
    53
    Navn: Squanchy
    Alder: 26
    Yrke: Norsk Industri
    Elitestatus: Ryanair Diamant
    Bonusfeber siden: 2022 da jeg oppdaget verden av poengopptjening via kredittkort. Har alltid elsket å reise, så tanken på å kunne fly "gratis" var mind blowing. Har siden da blitt en entusiast for kredittkort og Eurobonus, samt bygget meg opp og prøvd ut så og si alle relevante reise/bonus kort. Vet det enda er mye å lære, og håper å få mer visdom fra veteranene på dette forumet ;)
    Favorittdestinasjon: Alt som befinner seg i det fantastiske landet Italia :cool:
    Annet: Stor landeveissykkel/TT entusiast, og løping til en viss grad. Veldig opptatt av å ta vare på kroppen. Healthy body = Healthy mind! Når det er sagt er jeg glad i IPA! ;) Jeg er en enorm Formel 1 nerd og entusiast. Dette har vært en lidenskap siden jeg var i Monaco på ferie med familien som barn. :)

Last edited: 08. des 2024
  6. Joakima

Joakima Nytt Medlem

Likes mottatt:
    13
    Bonuspoeng:
    3
    Navn Joakim
    Alder 36
    Yrke ingeniør bygg
    Kun holdt på med EB noen måneder men har raskt sett at det kan være mye å hente på dette. Glad i å reise og spesielt om man kan letne på budsjettet ved bruk av bonus.
    Målet nå er Japan neste år men ser det kan bli en oppoverbakke med opptjening av poeng.

7. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Velkomen til galskapen! :) Vi er litt rare, men stort sett trivelege folk :)

Sunnfjordingen liker dette
  8. Elmek

Elmek Nytt Medlem

Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Navn: Vegard
    Alder: 36
    Yrke: IKT konsulent
    Elitestatus: EBB, Strawberry Gold
    Bonusfeber siden: 2023, holdt på bonus sanking i ca eit år, langsiktig mål å reise på bonus tur long-haul enten retning Vest eller Øst.
    Favorittdestinasjon: Glad i USA

9. SAS-EBP

SAS-EBP SAS Pandion

Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    93
    Husker ikke om jeg har gjort dette før, men….

Navn: Fredrik
    Alder: 28
    Yrke: Konsulent
    Elitestatus: EBG
    Bonusfeber siden: 2014, flydd noen ganger SVG-BGO-SVG.
    Favorittdestinasjon: Bergen? Stavanger? Kansje USA?

milehigh, NoLimit, obay and 6 others like this.
  10. Thomas123

Thomas123 Senior Medlem

Likes mottatt:
    494
    Bonuspoeng:
    63
    Planlegger du noen nye stunt, og har du brukt opp poengene fra SVG-BGO-kjøret? :cool:

SAS-EBP and Shyneno like this.
  11. SAS-EBP

SAS-EBP SAS Pandion

Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    93
    Har ca 40k poeng igjen.:)

Ellers ingen planer om SVG-BGO 800 ganger:D…..eller?

Rapolo, Kristian, obay and 1 other person like this.
  12. Indigo

Indigo Nytt Medlem

Likes mottatt:
    16
    Bonuspoeng:
    3
    Har snust rundt på de forskjellige forumene for å lære en god stund nå, er vel på tide å ta steget og skrive litt her.
    Navn: Singh
    Alder: 42
    Yrke: jobber innen helsesektoren
    Elite status hos: Accor platinum, IHG platinum, status som følger med Amex platinum og DNB Saga. EBG, One World Emerald.
    Bonusfeber siden: Pendlet ukentlig ett år og samlet opp en del poeng som jeg fikk hastverk med å bruke da de skulle gå ut på dato, langhelger i Europa på poeng ga mersmak. Nylig vært tur til Seychellene med ET på vei ned og TK (begge business) på vei tilbake med en liten mellomlanding i emiratene. Gode råd fra blant annet Milehigh her på forumet resulterte i oppgradering av rom hos både Hilton og Raffles. Sitter og planlegger neste tur nå. Sørøst-Asia frister.
    Favorittdestinasjon: Praslin (hittil)

Attached Files:

Last edited: 10. okt 2024
    milehigh, haifinn, Flymunda and 8 others like this.
  13. casperfaarlund

casperfaarlund Nytt Medlem

Likes mottatt:
    44
    Bonuspoeng:
    13
    Heisann! Loket mye rundt her men slitt med å lage bruker, men funket endelig med en annen mail:)
    Navn: Casper
    Alder: 23
    Yrke: Student, 5. året på Datateknologi. Konsulent etter sommerferien. (Håper på litt jobbreiser)
    Elitestatus: SAS EB Silver, LH Frequent Traveller, Radisson Rewards VIP, BW Hotels Diamond Select
    Bonusfeber siden: Alltid vært glad i å fly fra ung alder, og bonusfebern smittet vel over fra min far for ganske mange år siden, og nå er det jeg som sender han trumftips, doble poengkampanjer og ledige bonusreiser, ikke motsatt;)
    Favorittdestinasjon: OSL-TRD flys mest, men Værnes flyplass og desperat chugging av rødvin når vi plutselig lander 15min etter servering scorer ikke så høyt i boka. Drømmer for øyeblikket etter biz bonusreise til Tokyo, men da det ikke var så lett å finne har jeg jo ikke vært der enda. Må derfor gå for Brussel, da jeg har familie litt utenfor, og kjæresten min studerer der for øyeblikket. Loungen der (The Loft) er også en av mine favoritter i Europa (Og vi har enda tilgang da den er LH-gruppen).
    Funfact: Har plass på det første el-flyet til SAS, dersom det faktisk skjer! (Og havnet i TV2s nettavis for det). Håper det veier opp for smålig unødvendige bonusreiser på den personlige ESGen..o_O

Last edited: 20. okt 2024
    btm, Liza, Indigo and 8 others like this.
  14. Skarven

Skarven Senior Medlem

Likes mottatt:
    754
    Bonuspoeng:
    93
    Navn: Skarven :)
    Alder: 50
    Yrke: Prosjektledelse, olje og gass
    Elitestatus: EBG på år 9
    Bonusfeber siden: Ble "lurt" av en Amex selger i 2014 og oppdaget ViaTrumf like etterpå. Har blitt skikkelig nerd og griner de gangene jeg må handle på Rema eller at terminalen kun tar Visa.
    Favorittdestinasjon: Kuala Lumpur
    Ellers: Motorsport nerd som nå har kuttet ut nesten alt annen motorsport utenom MotoGP. Prøver å få med meg minst 1 løp pr. år.

Avixlo, anders82, RoadKing and 4 others like this.

Del denne siden