Det bør avklares så fort som mulig hva som er begrensninger med hensyn på smittevern også. Vil tro at Sumo har begrensninger både på antall personer der oppe, og hvordan bordene kan settes opp.
Ikke minst bør en av oss påta seg rollen som arrangør og noterer navn og tlfnr til de som møter opp med tanke på varsling i etterkant hvis det er behov.
Tenker både jeg @tfo og @BuisnessOlsen stiller på dette. Den beste erstatningen for en tapt MR/LR til LHR
Blot for info så har jeg fået et bord til 9 personer men vi kan sagtens blive flere. Da vi nu har det bord med 9 personer så har vi selv ansvar i forhold til smitteregler. Hvis vi ikke vil have dette ansvar så skal vi dele os op i 6 personer pr bord Bonus info, det 9 personsbord, det står lidt for sig selv, så vi får lidt privatliv
Så langt har jeg notert ned: @nicolai @Adrian E @holmen @tfo @BuisnessOlsen @Upsaker @trygveat @ccurrahee (En gang ila. kvelden) @lMartin @kjeeli @magnusant @jgroneng @veeegard (Kanskje etter jobben) @Sonictravel @Jorge Smittevern, sunn fornuft. Bli hjemme hvis du er pjusk Håper det er greit at kontaktinfo noteres ned for sporing, den går rett i makuleringsmaskina etter noen uker. Det blir bra å se folk igjen!
Jeg er med! Jeg har skaffet meg en sånn en flybillett, som visstnok skal kunne ta meg raskt og effektivt til hovedstaden luftveien, slik som i gamle dager.
Oppdaterte posten min, hele 12 stykk, vi starter med et brak Så hvordan ligger vi an med bordbestilling @nicolai?
Håpet i det lengste at jeg kunne få det til, men jeg må dessverre tilbringe kvelden på stedet gud glemte, Jessheim. Satser på å komme sterkt tilbake på et senere tidspunkt.
Utifra antall stemmer som er avgitt, endte Sumo på den dagen med både fotball trening og foreldre møte, der en er "ufrivillig" valgt til å representerer kid`n, med min presens... Dermed møtes vi ved neste treff, ha en trivelig kveld
Oslo er da ekstremt usentralt, folkens? Hva er galt med Tana Bru? Da har man fem--seks flyplasser innenfor rekkevidden av et solid eindomsmeglersteinkast... Kos dere der nede i periferien, undertegnede må dessverre glimre (?) med sitt fravær.
Dessverre må kona flytte et møte fra torsdag til onsdagskveld som gjør at jeg må være hjemme og passe på to barn. Så jeg må melde avbud denne gangen.