TG954 idag, nattfly fra BKK til OSL. Likte bedre frokostene på utreise, med TG955. Men slett ikke galt ellers. Samme vinliste som utreise, og en helt habil champagne - som er min go-to litt for ofte når det tross alt deles ut i fri flyt...
Var en religiøs grunn men sjekket ikke mer på den, men forstod det var samme grunn for at det ikke var noen kjøttprodukter i loungen på hotellet
SK 2864 fra CPH til BGO. Bittelitt større enn et visitkort. Til sammenligning, en tusj. Lever videre som et bokmerke.
BT159 AirBaltic Riga-Osl business (forsåvidt BT152 til og men ikke bilde) Leste noe skryt om AirBaltic her og fikk lyst til å prøve. Nå er jeg ikke så bevandret i business klassen. Men det har da blitt noen turer i Eurobiz med LH og noe med Sas i år. Dette var bedre en en noe av hva de "store" har levert. Predrink. "3 retters" og full oppfølging hele tiden. Veldig positiv opplevelse. Og kan være en billig opplevelse og. Billett til 30euro for så legg inn 70eur min bud på business. Vi var 2 pers ned. Og 3 pers hjem. Husker ikke helt. Men tror de har fast 11 seter. Så gode muligheter tipper jeg