Høst meny Brussels economy Varm mat på flyvninger over 2t40m Mat på flyvninger over 70 min Deals Og resten av menyen
Er det ikke 1 November SAS endrer meny i Business? Noen som har flydd de siste dagene og kan dele? Spent på Champagnen, og den årlige skuffelsen med at Løyromen ikke er tilbake…
LH sitt nye opplegg innen Europa, https://newsroom.lufthansagroup.com...siness-class-on-short-and-medium-haul-routes/
Syns de kunne vært spenstigere på ølutvalget. Begynner å bli forsynt med Mikkeler Celebration IPA nå. Carlsberg? Sånt drikker man ikke.
Enig. Tidligere hadde de flere unike versjoner fra Mikkeller (0,75) som var produsert eksklusivt for SAS. Lenge siden jeg har sett noe til dem.
Kan supplere med tilsendt meny for komande flygningar på China Airlines. Utreise frå FRA og retur til FCO.
På tide at jeg bidro her igjen, tenkte jeg. Nattens meny fra BKK til OSL på Thai (TG954) er nedenfor. Så ut som en hyggelig frokost men jeg vil heller sove, og sa klart nei til vekking eller mat 2t før landing kl 0640. Nå skal det sies at landing antagelig blir en god halvtime senere pga sent innkommet maskin (A350-9) fra Manila, som gir 45min forsinket avgang. Men likevel Kjører på med spicy lam og grønn banan til middag kl 02, og så skal det soves. Champagne mens vi er på bakken før avgsng, selvsagt. Laurent Perrier. EDIT: tar med forretten her. Skikkelig digg og bedre enn noen middels bra F klasser jeg har fløyet. Inkl BA som jeg liker godt, men som ikke er veldig fancy på F. Absolutt Ikke på høyde med LH F på noen måte dette, men veldig høy standard for en vanlig C klasse flight.
EVA VIE-TPE 19.apr Forhåndsvalg; jeg valgte Dong Po Pork og kinesisk frokost, synes ikke de ekstra valgene var veldig spennende. Forstår at de tilbyr mer utvalg inkl.Wagyu på ruter til nord-amerika.