Viatrumf bruker i hvert fall å virke på andre kampanjesider (f.eks. weekender, dine&stay) så antar det vil virke med denne også.
Kundeservice via Facebook/Messenger kunne iallfall ikke bistå med å registrere eksisterende booking i kampanjen. Tyvärr.
Nå er det mulig å bo fem netter på ganske så mange av Nordic Choice sine hoteller for 4495,- Gjelder følgende perioder: 20. desember - 8. januar: alle dager 9. januar - 12. februar: torsdag - mandag 13. februar - 12. mars: alle dager 13. mars - 2. april: torsdag - mandag 3. april - 16. april: alle dager https://www.nordicchoicehotels.no/shop/take-five-hotellpass/
Vi er straks i desember, og NCC MC gir doble poeng hele måneden: Få mer ut av julehandelen Vi gir deg doble bonuspoeng på dine kjøp mellom 1. desember - 31. desember når du betaler med Nordic Choice Club Mastercard. Du får dermed hele 20 poeng per 100 kroner på kjøp i norske kroner. Og betaler du på våre hotell i samme periode, oppnår du triple bonuspoeng – altså hele 90 bonuspoeng per 100 kroner. Gjelder for både nye og eksisterende medlemmer.
Noen her som har lykkes i å oppnå statusmatch hos Nordic Choice? Virket lite gira da jeg spurte om å matche radisson i alle fall
Du kan få gull hvis du søker om mastercard. Kampanje i november! Søk om et Nordic Choice Club Mastercard i november, og bli oppgradert til Gold og få gratis årsavgift det første året. I tillegg får du 10 000 bonuspoeng i velkomstgave når du bruker ditt Nordic Choice Club Mastercard første gangen. Gjelder i perioden 1. november til 30. november 2022.
Har sett denne. Å bli gullmedlem er ikke nok verdt det for meg for å skaffe meg enda et kredittkort:/ Platinum derimot…
Takk for at du spurte. Og svaret er jo bra, selv om det bare skulle mangle. Hvilken kjede ønsker å jage vekk de mest innbringende kundene frivillig, liksom?
Det er en stund siden nå, men jeg prøvde og de ville ikke engang matche scandic red som krever 80-90 overnattinger i året.
Jeg er litt i tvil om en ting. Skal til med å booke to netter på Clarion Oslo (som jeg bodde på i helgen for øvrig og var meget fornøyd med service, med oppgradering osv.) i februar. Ser at prisen blir en god del bedre hvis jeg benytter meg av The Weekender-tilbudet. Men så slo tanken meg at kanskje det er mindre sjanse for å bli oppgradert for de som har bestilt med slikt tilbud? Kan dette stemme, eller er det bare jeg som er paranoid? Er kun to mulige romtyper som er mulig å booke med weekender (standard og superior) mot fire mulige hvis jeg booker vanlig gjennom viatrumf. Noen som har noen erfaringer?
Her er deler av en mail jeg fikk etter manglende oppgradering som platinum. "Det er flere platinum medlemmer her hver natt og vi måtte velge en reservasjon som ikke kunne få oppgradering fordi vi er utsolgt for oppgraderte rom. Da pleier vi å rettferdiggjøre det ved å plukke etter pris for reservasjonen da prisen vår normalt ligger på mellom 1600 kr-2000 kr natten. Håper du forstår."
Jeg ville valgt den rimeligste overnattingen. Alternativt, brukt besparelsen på weekender-tilbudet til å kjøpe et i utgangspunktet bedre rom. Det stemmer sikkert at de prioriterer de best betalende kundene ved fullbooket hotell. Jeg klarer ikke selv å se at jeg har erfart noen direkte sammenheng mellom betaling for rommet og oppgradering. Variasjonen fra hotell til hotell er derimot stor.
Jeg endte opp med å følge dette rådet, og brukte besparelsen på å kjøpe et bedre rom. Så får vi se hvordan det spiller seg ut