Nordic Choice tilbud og kampanjer 2022

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Upsaker, 03. febr 2022.

  1. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    7,701
    Bonuspoeng:
    183
    Du må nok betale med kortet.

    En liten dæsj trumf kommer derfra rett etter kjøpet, og siden Norgesgruppen utsteder både trumf'ene og trumf visa-kortet tar jeg for gitt at de kobler opplysningene siden de først sier at de skal gjøre det :)
     
  2. Olf

    Olf Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    Hadde en pussig opplevelse med dem jeg...

    Tenkte at jeg skulle prøve en måned alarm for å få bonuspoengene og fikk avtalt at de skulle komme å montere hos meg. De fortalte at det var tre måneders oppsigelse, men jeg tenkte det fikk være så som så.

    Da montøren var hos kom jeg til å nevne i forbifarten at jeg var mest interessert i poengene. Montøren gikk ut i bilen for å hente utstyret, så ringte selgeren og sa at montøren kom til å kjøre videre og de ikke var interesserte i å sløse bort tid. Senere fikk jeg også en sint epost fra dem der jeg ble anklaget for å kaste bort tid og ressurser "med overlegg" og at jeg ikke hadde folkeskikk.
     
    simen929, furlong, Gullars and 2 others like this.
  3. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,131
    Likes mottatt:
    7,758
    Bonuspoeng:
    183
    Kanskje ikke dette du skal bruke tid på, men om du virkelig vil ha poengene er det vel hevet over enhver tvil at det er inngått en bindende avtale, og da kan ikke selger uten videre trekke seg fra sine forpliktelser.

    Burde derfor være grei skuring å kreve at avtalen holdes og du får installert anlegg og får poeng.
     
  4. ME262

    ME262 Medlem

    Innlegg:
    194
    Likes mottatt:
    813
    Bonuspoeng:
    93
    Og bonusnissene bare
    o_SXmtUaY-gXFVSJqsHPewDb65cNHXy7DJ-h0NuQ8c6g.jpg
     
    MariusJS, Calling, livinspeed and 4 others like this.
  5. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,366
    Likes mottatt:
    1,286
    Bonuspoeng:
    113
    Djevelens advokat her :cool:

    Det var nok ikke klokt å nevne bonuspoeng.
    Kunder som samler bonuspoeng er en lite lojal gruppe i utgangspunktet og her sier du i praksis rett ut at du ikke blir værende.

    Det kan koste titalls tusen å skaffe en ny kunde (annonsering, kredittsjekk, administrasjon, montering, utstyr osv).

    Affiliatebransjen er basert på annonser som overtaler kunden til å kjøpe et produkt eller tjeneste, mot at annonsøren får kompensasjon.
    Kunden er i kjøpsmodus og har "behov" for produktet (opplevd eller reelt...).
    Ikke at kunden skal kjøpe tjenester som hen aldri ville kjøpt ellers, basert på størrelsen på cashback'en.

    Fremgangsmåten deres var kanskje litt taktløs, men dette er i praksis bare fornuftig skadebegrensning.

    * søker dekning * ( :D )
     
    tobeornot999 liker dette
  6. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    7,701
    Bonuspoeng:
    183
    Gode ord.

    Alltid best å samle poengene, og ikke si høyt og tydelig at det er akkurat det man gjør.

    Og så kan man heller kose seg med oppnådd bonus, status osv senere enn å fortelle der og da at man er en poengjeger.
     
    freddyen liker dette
  7. Olf

    Olf Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg tenkte at begge parter var klar over at det var ett lokketilbud og det som de medførte, men jaja. Nå vet jeg at jeg bør holde kjeft til en eventuell neste gang
     
  8. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,259
    Likes mottatt:
    22,038
    Bonuspoeng:
    183
  9. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    7,701
    Bonuspoeng:
    183
    Takk som videresender i gruppen, @Maggie. Skulle akkurat til å gjøre det samme :)

    Ikke et dumt tilbud, dette. Men kjedelig hvordan de opererer med så korte perioder i kampanjene sine nå. Innenfor drøye 3 uker får man doble poeng, liksom.

    OG det må bookes innenfor neste halvannet døgn.

    Nesten mer styr og smått irriterende med kampanje enn uten.

    IHG har feks tilbud som gjelder ut året, og ikke sånne bestill-idag og hvis det tilfeldigvis passer med opphold i en veldig kort og spesifikk periode så får du doble poeng.
     
    Maggie liker dette
  10. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,901
    Likes mottatt:
    57,541
    Bonuspoeng:
    293
    Men, får man poeng på allerede bookede opphold innenfor disse datoene? Ellermå man avbestille og booke på nytt? Det er selvfølgelig lavere Trumf på Viatrumf nå.. ;)
     
  11. FlyforTog

    FlyforTog Har flyplasskrekk

    Innlegg:
    72
    Likes mottatt:
    62
    Bonuspoeng:
    18
    Skal ikke love dette mer enn 87% men mener å huske fra lignende kampanje i fjor at jeg fikk doble poeng. Og de nettene var antagelig booket ganske lenge i forveien. Booker ikke overnattingene mine selv, men de er såvidt jeg vet som regel booket en god stund i forveien.
     
    holmen liker dette
  12. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,670
    Likes mottatt:
    6,657
    Bonuspoeng:
    183
    Skal man stole på vilkårene til kampanjen som sier "Gjelder kun for bookinger som gjøres 25. og 26. oktober." så gjør man ikke det
     
  13. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,901
    Likes mottatt:
    57,541
    Bonuspoeng:
    293
    Jaja. Da er det bare å booke om alle oppholdene som allerede er booket. Ganske håpløst. Men, hva gjør man ikke for litt mer poeng!?
     
    swib, Gullars and Mysterio like this.
  14. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,670
    Likes mottatt:
    6,657
    Bonuspoeng:
    183
    Har et par opphold jeg må sjekke om kan bookes på nytt uten at de går opp i pris jeg og ja ;)
     
  15. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,901
    Likes mottatt:
    57,541
    Bonuspoeng:
    293
    Ett hadde gått opp 100 kr, men et annet hadde gått ned 200. Så det var OK for min del. Halvparten var booket med 5,4% Trumf, så da var det ingen forskjell, mens 2 var booket med 7% Trumf. Det var likevel lønnsomt å booke om. :)
     
    tobeornot999 liker dette
  16. cothom

    cothom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    362
    Likes mottatt:
    519
    Bonuspoeng:
    93
    Kampanjen gir kun doble poeng, og ikke dobling på samlede netter, right?
     
  17. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    7,701
    Bonuspoeng:
    183
    Ja
     
  18. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    7,701
    Bonuspoeng:
    183
    De har ofte utydelige vilkår hos NC, men denne gangen var det veldig tydelig at du trengte å booke en av disse to dagene, ja.
     
  19. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,901
    Likes mottatt:
    57,541
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, denne gangen var de ganske klare.

    Men, nå er spørsmålet om det funker å booke på vanlig måte, eller om man må gå gjennom linken til tilbudet? For da får man opp egne priser for doble poeng, og de er faktisk lavere enn om man søker opp på vanlig måte. Og, får man Trumf på den måten? Mye å tenke på, altså!

    Det ser sånn ut om man går via tilbudet:
    Screenshot_20221025-214208.png
     
  20. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,670
    Likes mottatt:
    6,657
    Bonuspoeng:
    183
    Screenshot_20221025-225243.png

    Det står jo i et av avsnittene her at tilbudet gjelder alle web- og appbookinger for alle romtyper (med unntak for noen få hoteller)
     
    holmen and tobeornot999 like this.

Del denne siden