Nytt Trumf visa kredittkort på vei

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Noob, 08. mai 2020.

  1. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Var dette en velkomstkampanje eller for alle med kortet? For egen del vurderer jeg å skaffe kortet til dagligvarehandelen. Sparer bare NCC-poeng nå, og da vil dette gi 30 poeng per 100 NOK mot 25 i dag (NCC MC + trumf).
     
  2. Wanderlust

    Wanderlust Senior Medlem

    Innlegg:
    921
    Likes mottatt:
    706
    Bonuspoeng:
    93
    Mulig dette var et engangstilfelle i desember 2020, det dukket aldri opp noen kampanje i løpet av 2021.

    Den i 2020 gjaldt alle kort, ikke bare nye.

    De 4 % det refereres til var for øvrig totalt, altså 2 % i tillegg til de 1 + 1 % man alltid får.

    Hvis det uansett er Trumf og ikke EB du skal ha vil jeg absolutt anbefale å anskaffe kortet til dagligvarehandel, siden du slipper å fikle med blått kort i kassa; sikkert 2-3 sekunder spart hver gang :)
     
  3. Durek

    Durek Aktivt Medlem

    Innlegg:
    334
    Likes mottatt:
    427
    Bonuspoeng:
    63
    Tror det, ja. Når de bytta fra DNB til Norgesgruppen Finans. Tror ikke de har hatt lignende kampanjer etterpå.

    Enig i at TrumfVisa er lurt å ha hvis du sparer NCC. Gjorde det selv når jeg hadde kortet.
     
  4. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    2,959
    Likes mottatt:
    5,764
    Bonuspoeng:
    183
  5. Wanderlust

    Wanderlust Senior Medlem

    Innlegg:
    921
    Likes mottatt:
    706
    Bonuspoeng:
    93
    Da var plutselig ikke kortet så ubrukelig likevel, og konklusjonen er at alle bør ha et slikt i skuffen i påvente av kampanjer :)
     
  6. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,900
    Likes mottatt:
    57,540
    Bonuspoeng:
    293
    Baldrick, BamBamBoogey and Jorge like this.
  7. saetershagen

    saetershagen Medlem

    Innlegg:
    86
    Likes mottatt:
    113
    Bonuspoeng:
    33
    Da hadde man er kort til ja! Kunne ikke ha kommet på en bedre tidspunkt. Reiseåret 2022 inneholder en mengde hotellbookinger ;)
     
  8. tombom

    tombom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    288
    Bonuspoeng:
    63
    Søknad har failet hver gang i ettermiddag/kveld. Kommer feilmelding i trinn 1 eller 2.
     
  9. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,900
    Likes mottatt:
    57,540
    Bonuspoeng:
    293
    Er det noe daglig spend limit på dette kortet? Sluttet å funke etter kort tid, ble kanskje litt heftig bruk på hotels.com. :rolleyes:
     
    tobeornot999 liker dette
  10. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,645
    Likes mottatt:
    7,632
    Bonuspoeng:
    183
    Noen som har bestillt rom på hotels.com med TrumfVisa og fått riktig beløp opp på Viatrumf?

    Gjorde akkurat en booking, men har bare fått opp den vanlige bonuses på 5,4%

    Ser at følgende står - så det kan være at det blir justert.. Screenshot from 2022-03-30 12-10-51.png
     
  11. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,900
    Likes mottatt:
    57,540
    Bonuspoeng:
    293
    Har samme resultat som deg. Har tatt alle nødvendige screenshots, så det skal nok gå bra.
     
    Lars J liker dette
  12. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,645
    Likes mottatt:
    7,632
    Bonuspoeng:
    183
    Fant du ut noe her?
    Har kredittgrense på 50k

    Booket først ett opphold til 11k, skulle nå booke ett til for 17k, men da blir transasksjonen avvist.
     
  13. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,900
    Likes mottatt:
    57,540
    Bonuspoeng:
    293
    Fant ikke ut noe nei, har ikke hatt tid til å prøve å booke mer.

    Men det må være noe sånt, for jeg fikk booket et opphold til rett under 10k, men fikk bare feil på de neste forsøkene på hotels.com. Først trodde jeg nettsiden hadde trøbbel, men de kom som avvist i appen, så da var det nok kortet som var problemet. Jeg fikk en sinnssyk kredittgrense, så det er ikke det som er problemet iallfall.
     
    Lars J liker dette
  14. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,645
    Likes mottatt:
    7,632
    Bonuspoeng:
    183
    Ja jeg kunne få mye mer selv, men greit å begrense seg :p

    stod bare noe slik som "tilkoblingsfeil" eller lignende, så trodde også kanskje hotels.com hadde trøbbel.
    Testet med Amex og det gikk rett gjennom.
     
  15. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,900
    Likes mottatt:
    57,540
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg ble for ivrig, og har nå mulighet til å kjøpe masse på Trumf VISA, hadde jeg bare fått lov..

    Det kom tilkoblingsfeil hos meg også. Så samme feil.
     
  16. JosefK

    JosefK Nytt Medlem

    Innlegg:
    9
    Likes mottatt:
    15
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg gjorde 4 bestillinger i går, men for hver bestilling fikk jeg fra 0-3 ganger bestillingen avvist før den gikk igjennom. Klarte ikke å finne noe sikkert mønster i hvorfor det ble avvist eller gikk igjennom. Men jeg la merke til at de gangene jeg lot det gå litt tid mellom bestillingene så det ut til å gå lettere gjennom på første forsøk.
     
    Lars J and holmen like this.
  17. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,900
    Likes mottatt:
    57,540
    Bonuspoeng:
    293
    Får samme feil i dag, to dager etter forrige bestilling. Litt irriterende, merker jeg..
     
  18. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,645
    Likes mottatt:
    7,632
    Bonuspoeng:
    183
    Ganske teit om du ikke engang får lov til å bruke kredittgrensen du har i appen
     
  19. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,900
    Likes mottatt:
    57,540
    Bonuspoeng:
    293
    Prøvde igjen, nå funka det mye bedre. 4 bestillinger på rappen, og så en femte bestilling hvor jeg måtte prøve tre ganger for å få den gjennom. Håper alle blir registrert på ViaTrumf nå da. :rolleyes:

    Har forøvrig fått poeng på Trumf.no fra Trumf VISA for kjøpet jeg gjorde på mandag. Hvis det skulle være 0,5% (som det sto på ViaTrumf), så stemmer det med 16% totalt. Får bare vente på at det oppdateres innen 10 dager.
     
    JosefK liker dette
  20. mariusberg89

    mariusberg89 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    464
    Likes mottatt:
    156
    Bonuspoeng:
    43
    Får bare feil når jeg prøver å booke hotell hos radisson viatrumf sine sider. Noen som har tips om hvor jeg kan henvende meg da?
     

Del denne siden