Var dette en velkomstkampanje eller for alle med kortet? For egen del vurderer jeg å skaffe kortet til dagligvarehandelen. Sparer bare NCC-poeng nå, og da vil dette gi 30 poeng per 100 NOK mot 25 i dag (NCC MC + trumf).
Mulig dette var et engangstilfelle i desember 2020, det dukket aldri opp noen kampanje i løpet av 2021. Den i 2020 gjaldt alle kort, ikke bare nye. De 4 % det refereres til var for øvrig totalt, altså 2 % i tillegg til de 1 + 1 % man alltid får. Hvis det uansett er Trumf og ikke EB du skal ha vil jeg absolutt anbefale å anskaffe kortet til dagligvarehandel, siden du slipper å fikle med blått kort i kassa; sikkert 2-3 sekunder spart hver gang
Tror det, ja. Når de bytta fra DNB til Norgesgruppen Finans. Tror ikke de har hatt lignende kampanjer etterpå. Enig i at TrumfVisa er lurt å ha hvis du sparer NCC. Gjorde det selv når jeg hadde kortet.
16% Trumf på Hotels.com ved betaling med Trumf Visa tom. 24. april: https://viatrumf.no/cashback/trumfhotels-no
Da var plutselig ikke kortet så ubrukelig likevel, og konklusjonen er at alle bør ha et slikt i skuffen i påvente av kampanjer
Da hadde man er kort til ja! Kunne ikke ha kommet på en bedre tidspunkt. Reiseåret 2022 inneholder en mengde hotellbookinger
Er det noe daglig spend limit på dette kortet? Sluttet å funke etter kort tid, ble kanskje litt heftig bruk på hotels.com.
Noen som har bestillt rom på hotels.com med TrumfVisa og fått riktig beløp opp på Viatrumf? Gjorde akkurat en booking, men har bare fått opp den vanlige bonuses på 5,4% Ser at følgende står - så det kan være at det blir justert..
Fant du ut noe her? Har kredittgrense på 50k Booket først ett opphold til 11k, skulle nå booke ett til for 17k, men da blir transasksjonen avvist.
Fant ikke ut noe nei, har ikke hatt tid til å prøve å booke mer. Men det må være noe sånt, for jeg fikk booket et opphold til rett under 10k, men fikk bare feil på de neste forsøkene på hotels.com. Først trodde jeg nettsiden hadde trøbbel, men de kom som avvist i appen, så da var det nok kortet som var problemet. Jeg fikk en sinnssyk kredittgrense, så det er ikke det som er problemet iallfall.
Ja jeg kunne få mye mer selv, men greit å begrense seg stod bare noe slik som "tilkoblingsfeil" eller lignende, så trodde også kanskje hotels.com hadde trøbbel. Testet med Amex og det gikk rett gjennom.
Jeg ble for ivrig, og har nå mulighet til å kjøpe masse på Trumf VISA, hadde jeg bare fått lov.. Det kom tilkoblingsfeil hos meg også. Så samme feil.
Jeg gjorde 4 bestillinger i går, men for hver bestilling fikk jeg fra 0-3 ganger bestillingen avvist før den gikk igjennom. Klarte ikke å finne noe sikkert mønster i hvorfor det ble avvist eller gikk igjennom. Men jeg la merke til at de gangene jeg lot det gå litt tid mellom bestillingene så det ut til å gå lettere gjennom på første forsøk.
Prøvde igjen, nå funka det mye bedre. 4 bestillinger på rappen, og så en femte bestilling hvor jeg måtte prøve tre ganger for å få den gjennom. Håper alle blir registrert på ViaTrumf nå da. Har forøvrig fått poeng på Trumf.no fra Trumf VISA for kjøpet jeg gjorde på mandag. Hvis det skulle være 0,5% (som det sto på ViaTrumf), så stemmer det med 16% totalt. Får bare vente på at det oppdateres innen 10 dager.
Får bare feil når jeg prøver å booke hotell hos radisson viatrumf sine sider. Noen som har tips om hvor jeg kan henvende meg da?