Jøss. Trodde ikke det gikk an. Ellers når man vil gjøre endringer så syter og klager selskapene om at de ikke kan gjøre noe fordi en annen «eier» bookingen.
Om du sparer i TAP sitt program får du mer poeng, men ikke hos SAS. De har nok sitt på det tørre der...
Ja, har opplevd det sama før. Kjekt at det fungerar for eingongs skuld. Kanskje nokre av selskapa begyndar og leve meir i 2018. Jaja, då er ein ombord og får sjå om det var verdt investeringa.
Då er det nok noko eg ikkje har lest med små bokstavar ja.... Lettare og få svar her enn på heimesidene til TAP ;-)
Strekning: CPH - ORD Fra: Plus Til: Business Bud: Nok 2330,- (minstebud) Gikk det gjennom? Ja Status: EBG
Er det noen som har oversikt over standardprisene for oppgradering for poeng ved gate på langdistanse ? Jeg mener det tidligere var: Go->Biz 40 000 Go-> Plus 15 000 Plus-> Biz 25 000 ....er det fortsatt sånn ??
Go --> Plus 25.000 Plus --> Business 35.000 Go --> Business 50.000 https://insideflyer.no/forums/threa...s-Økte-priser-for-oppgradering-ved-gate.7860/
Strekning: CPH - IAD Fra: Go Til: Business Bud: 39125 poeng Gikk det gjennom? Ja, ca 47 timer før Status: EBD Så er det bare å håpe at LN-RKP forholder seg i ro denne dagen (31.mai)
Strekning: ORD - ARN Fra: Plus Til: Business Bud: Nok 2515,- (minstebud) Gikk det gjennom? Ja Status: EBG
Lurer på om noen har noen tips/strategi for oppgradering fra PLUS til BIZ med SAS OSL-MIA t/r i februar neste år? Er EBG, men hvor mye burde jeg by for å være nogenlunde sikker på at det slår igjennom? Burde jeg by med en gang eller vente til nærmere avgang for å se an konkurransen? OSL-MIA: 04feb19 SK955, minstebud 25015 MIA-OSL: 17feb19 SK956, minstebud 27145 På expertflyer.com ser det ut til at det er masse ledig (i gratisversjonen) begge veier.
Så Gold- og Diamond-medlemmer vil vinne budrundet om beløpet er likt? æsj.. Jaja, si ifra om noen har et gullkort til overs
Ved oppgradering fra go light til business, får man med bagasje da? Eller følger dette opprinnelig bilett(=0)?
Det er jo ikke nevnt Plusgrade i den artikkelen..? Upgrade ved innsjekk har jo "alltid" vært slik at du beholder opprinnelig billettklasse på bl.a. poengopptjening, men det er jo der Plusgrade skille seg positivt ut. Så hvorfor skal ikke ny billettklasse gjelde bagasje også?
Sjå nederst i artikkelen, "Vær oppmerksom på at selv om du velger å oppgradere Go Light-billettene til Plus eller Business får du ikke mer bagasje enn i opprinnelig bestilt serviceklasse." Linken går til SAS Upgrade, Plusgrade. Du får poeng etter ny klasse, men du får ikkje lenger bagasje etter ny klasse. Eg har sjølv oppgradert go light til business og fått 0 kolli inkludert.