Hei, Noen som har tips til oppgradering CPH-HKG 04.04.19, samt HKG-CPH 20.04.19. Har Sas Youth GO billett, og ønsker primært oppgradering til business med poeng, evt til plus med penger? Tips til bud?
Strekning: OSL-AGP Fra: Youth GO Til: Plus Bud: 6000 EBP (minstebud 5000) Status: EBG Antall pax: 1 Gikk budet gjennom: Ja, ca. 47t før.
Halla Lampe! Hva er minstebudet de dagene? Når ruten gikk fra ARN til HKG har jeg bydd +/- 42-45000 poeng per strekk og det har gått fint med EBD som gir 30% boost på bud. Men han du reiser sammen med er jo EBD, så det burde jo være stor sjanse om han legger inn budene for dere begge.
Hei, Om du gir minstebudet eller legger inn over er avhengig av belegget på turen. Er vanskelig å vite ca hvor mange ledige seter det er, men expertflyer kan gi deg en indikasjon. Er belegget høyt ville jeg lagt inn en del over. Dette avhenger så klart også av hvilken status du har hos SAS.
Strekning: CPH - ORD (SK 0943) Fra: SAS Plus Saver Til: SAS Business Bud: 25.575 (minstebud 20k) Status: EBS Antall: 1 Gikk bud gjennom? Ja, 47,5 timer før Ca halvfull businesskabin.
Strekning: ARN - ORD (SK 0945) Fra: SAS Go Pro Til: SAS Pluss Bud: 15 010 (minstebud 15k) Status: EBD Antall: 1 Gikk bud gjennom? Ja, 46 timer før
Dette er nok spurt om mange ganger før, men har prøvd å søke på telefonen uten hell.. 1. Kan jeg bruke mine poeng til å oppgradere kona? 2. Har oppgradering med poeng/kroner noe å si for poengopptjening?
Strekning: AGP-OSL Fra: Youth GO Til: Plus Bud: 6000 EBP (minstebud 5000) Status: EBG Antall pax: 1 Gikk budet gjennom: Nei, ca. 24t før.
Strekning: HKG - CPH (SK 0966) Fra: SAS Plus Til: SAS Biz Bud: 35 000 (minstebud 23k) Status: EBG / EBD nå Antall: 2 Gikk bud gjennom? NEI, men jeg hadde lagt inn bud etter vi kom frem i Asia, hadde problemer med å komme inn på SAS side, ventet til 48 timer før og hørt ingenting. Frem i Hong Kong skulle vi booke inn og jeg nevnte at jeg hadde lagt inn bud på 35 K men ikke hørt noe. Hun ringte til hennes supervisor og fikk beskjed at min bud var i systemet men ikke aktivert. Vi fikk de to plasser som var igjen i Biz. Har ikke fått de ekstra poeng for Biz enda.
Strekning: OSL-CPH Fra: SAS Go Til: SAS Plus Bud: 400 NOK (minstebud 385 NOK) Status: EBB Antall: 1 Gikk budet gjennom: Ja, ca. 46 t før. Billett betalt av arbeidsgiver - lounge og polarrull betalt av meg selv
Strekning: CPH - IAD (SK 0925, Torsdag) Fra: Go Til: Business Bud: 40480 (minstebud 38k) Status: EBG Antall: 1 Gikk bud gjennom? Ja, ca 47,5 timer før. Mange plasser ledige
Strekning: CPH - ORD Fredag 5 april 2019 Fra: Plus Til: Business Bud: 35 000 (minstebud 20k) Status: EBD Antall: 2 Gikk bud gjennom? Ja, ca 47 timer før Var 8 ledige på business ifølge EF
Strekning: CPH-OSL Fra: SAS Go Til: SAS Plus Bud: 400 NOK (minstebud 385 NOK) Status: EBB Antall: 1 Gikk budet gjennom: Ja, ca. 46 t før.