Ja, myndighetene vil jo ikke unne oss det å kjøpe taxfree på ankomst fra LYR. Men vi kan ta med oss taxfree i baggasjen fra LYR ...
Strekning: OSL-MIA Fra: Plus Til: Biz Bud: 35180p Status: EBG Antall pax: 1 Gikk budet gjennom: Ja, ca. 48t før.
Strekning: BGO-TRD Fra: YOUTH Til: PLUS Bud: 500kr Status: EBS Antall pax: 1 Gikk budet gjennom: Ja, ca. 47t før.
Strekning: BRU-OSL Fra: Go Til: Plus Bud: 1000p(maksbud som var under bug på plusgrade) Status: EBG Antall pax: 1 Gikk budet gjennom: Nei, ca. 36t før
Reiser til HKG denne uken, og la inn bud på sensommeren i fjor. Kortet jeg brukte den gang har jeg ikke lenger. Er det nok å oppdatere min profil på sas.no, med nytt kort nummer?
Nei. Du må endre i plusgrade sitt verktøy. Usikker på om du kan endre kort eller om du må legge inn hele budet på nytt.
"Logg inn" på plusgrade.com. Legg til /payment i URLen i nettleseren og trykk hardt (!) på entertasten. Da vises en side der man kan oppdatere betalingsinformasjonen, slik at du slipper å legge inn budet på nytt.
Tusen takk for tipset! Er jeg heldig har du reddet en upgrade! Hva skulle man gjort uten dette fantastiske forumet? Og alle de hjelpsomme medlemmene?
STREKNING: CPH-HKG 20:55 SK 965 Onsdag 27.02. FRA: PLUS TIL: BIZ BUD: 44K poeng (Måtte har det for EBD) STATUS: EBG PAX: 2 GIKK GJENNOM: JA - 47 Timer før.
Strekning: ARN-LAX (23. feb) Fra: Plus Til: Business Bud: 23005 poeng Status: EBD Antall pax: 2 Gikk budet gjennom: Nei
Gratulerer! Vi er to pax på samme flight. Er EBG og lagt inn bud på kr 2480,- pr pax, fra plus til C. Ikke fått noe svar. (45 timer til avgang). Ser vel dårlig ut .
Hei, Ca 60 timer før flight er gjenværende seter på SK908 EWR-OSL på BIZ som ikke er tatt, blokkert. Hva betyr dette egentlig? Samtlige var ledige for 24 timer siden. Nå er alle blokkert. Betyr det at de er reservert til "Upgrade"?
Dette er ikke uvanlig når det nærmer seg avgang. Se på SK 904 og SK 910 samme dager, tilsvarende blokkering - ikke bare i Business - men hele flyet på alle tre avganger (med noen unntak ). At alle setene i Business på SK 908 er blokkert, skyldes nok at det er få ledige seter igjen (C2 D1 er en tydelig indikasjon på dette). Tror det skal holde hardt mht. å få Plusgrade-oppgradering på denne avgangen, i så fall ville jeg boosted budet betraktelig for å skille meg ut (forutsatt at du virkelig trenger statuspoengene da).
Takker! ikke nødvendig, kun for Komfort. Fortsatt ikke fått noe mail, så ser lite lovende ut akkurat nå. Lagt inn bud på 34.180.
Strekning: EWR-OSL Fra: Plus Til: Biz Bud: 34180p Status: EBG Antall pax: 1 Gikk budet gjennom: Nei, ca. 38 timer før.
Strekning: TRD-BGO Fra: Youth Til: Plus Bud: 500kr Status: EBS Antall pax: 1 Gikk budet gjennom: Ja, ca. 46t før.
Strekning: OSL - EWR Fra: SAS PLUS Til: Business Bud: 25.000 Status: EBD Antall: 1 Gikk bud gjennom? Nei Avreise: i morgen Fortsatt mulig å kjøpe bill på Business? Ja, 2.
fikk forklart fra SAS på et tidspunkt at det alltid holdes 2 plasser av på business til helt opp mot avgang.
Takk. Ringte de selv og hun jeg snakket med kunne ikke gi noe godt svar annet enn at dette betydde jo at jeg har enda en mulighet for upgrade på gaten. Så det måtte jo være bra. Poengterte at det er ikke helt det samme mtp på hvor mye poeng du gir og hvor mye poeng du får, og det ser rart ut å få avslag når det er ledige plasser..