Strekning: ARL-LAX Fra: Plus Til: Biz Bud: 25 000p Status: EBG Antall pax: 1 Gikk budet igjennom: Ja, ca 48t før.
Jeg og den beste halvdel skal til HKG fra TRD via CPH 27.02 Kl. 17. Har EBG, EBD etter denne turen, kone EBS Hun får EBG på denne flygning. Har lagt inn bud for BIZ fra Plus Saver A klasse på 45.000 p.p. for CPH-HKG nattfly, det er i dag en god del Biz seter igjen, er det for mye? Se at mange kun legger inn litt over minste bud.
Strekning: CPH-OSL Fra: Go Til: Plus Bud: 5 000p Status: EBG Antall pax: 1 Gikk budet igjennom: Ja, ca 48t før.
Det høres veldig mye ut spør du meg. Dette er vel mer på linje med hva man typisk byr for GO til Biz (du har Plus så vidt jeg skjønte). Sammenlign med oppgradering i gate som koster 35k fra Plus til Biz (får riktignok ikke økt opptjening av det). Men naturligvis vil faktisk pris avhenge av pågang på den faktiske flyvningen Se gjennom tråden på hva som er gått gjennom av bud til HKG, og se dette opp mot hva DU er villig til å betale for det.
Jeg byr kun med penger innenlands og har fått oppgradering 5/5 ganger de siste 2 månedene. Byr alltid minstebud på 400sek/385nok. På longhaul har jeg kun langt inn bud med poeng og fått 2/2 oppgraderinger. Anbefaler å lese igjennom så mange poster som mulig i denne tråden, det er etter min mening den beste måten å skaffe seg et bilde av hva som funker best.
Regner med at vist eg kjøper ungdomsbillett og oppgraderer til Plus så får eg EBP etter Plus billetten?
Strekning: CPH-IAD Fra: Plus Til: Biz Bud: 31080p Status: EBS Antall pax: 1 Gikk budet igjennom: Ja, ca 48t før. Første tur i SAS biz, gleder meg som en unge
Strekning: LAX-ARN Fra: Plus Til: Business Bud: 37000 ebp Minstebud: 27000 ebp Status: EBG Antall pax: 1 Gikk budet igjennom: Ja, 47,5 timer før Og der ble returen også oppgradert og EBD er i boks!
Så vist eg oppgradere frå youth/go via sas sine heimesider så får eg ingen goder utenom meir statuspoeng?? ingen fast-track eller lounge?? Kan eg forresten oppgradere 38t før flyet går??
Plusgrade er å by på oppgradering, som du kan gjøre via SAS sine nettsider. Det du ikke får poeng for er å kjøpe oppgradering ved innsjekk eller i gaten. Du kan by inntil 48h før avgang. Se https://www.sas.no/fly-med-oss/tilleggstjenester/oppgraderinger/.
Strekning: CPH-SFO. Fra: Plus. Til: Biz. Bud: 30 120EBP. Status: EBG. Minstebud: 23 000EBP. Gikk budet gjennom: Ja, ca. 48t før.
Strekning: CPH-NRT Fra: Go Til: Biz Bud: 45500p Status: EBS Antall pax: 2 Gikk budet gjennom: Ja, ca. 48t før
Strekning: CPH-NRT Fra: Go Til: Biz Bud: 45390p Status: EBS Antall pax: 2 Gikk budet gjennom: Ja, ca. 48t før.