Det fungerar vel uansett kun om ein er programleiar i Forbrukerinspektørene i NRK og har eit kamerateam med seg?
hei! Skal fly til New York imorgen med SAS og fikk oppgradert billetten, men da jeg skulle sjekke inn var alt tatt på SAS pluss setene! Hva tror dere skjer, blir jeg booket ned igjen eller opp?
Vill tro du enten får et sete i pluss om du etEBB. Er du EBG eller høyere vill jeg tippe du får biz. Har ikke erfaring med dette så antar bare. Kan godt hende det sitter en EBD i pluss som de sender opp i biz og du får den plassen feks. Sjansen for at du får biz er jo også tilstede som EBB
Antar du ikke ser noen ledige seter fordi de har soft block hvis det sitter noen gull eller diamanter rundt om kring. Du får nok et sete der ved innsjekk eller gate.
Strekning: OSL-MIA Fra: Go Til: Biz Bud: 36515 poeng Status: EBG Antall pax: 2 Gikk budet igjennom: Nei, 36 timer før Strekning: OSL-MIA Fra: Go Til: Plus Bud: 14000 poeng Status: EBG Antall pax: 2 Gikk budet igjennom: Nei, 36 timer før Dette er jo full krise.. Ikke plus engang. Noen med Expertflyer som kan sjekke Sk 955 0701 kl 0930?
OSL-CPH-OSL i SAS Go og bookingklasse O - som vel gir 100 grunnpoeng hver vei (dekket av arbeidsgiver). Plusgrade tilbys for 385 NOK eller 5000 EB-poeng hver vei som minimumsbud. Opptjening av grunnpoeng går i så fall fra 100 til 750 (?) hver vei. Ville dere ha gått for bruk av poeng eller cash i dette tilfellet? Begge deler må selvfølgelig dekkes av meg selv
11.1.19: Strekning: BGO-OSL Fra: Go Til: Plus Bud: 550 poeng Status: EBS Antall pax: 1 Gikk budet igjennom: Nei, 36 timer før Har noen av disse budene inne på noen flights i januar, så jeg lever enda med håpet om at de skal gå inn. Expertflyer sier at det kun er 3 ledige seter i Plus på denne flighten.
Strekning: OSL - EWR Fra: Go Til: Plus Bud: 3000 SEK (minstebud) Status: EBG Antall pax: 1 Gikk budet igjennom: Ja, 36t før. Dette ble litt dyrere enn jeg hadde håpet, men greit nok. Blir første gang jeg tester SAS sitt plus-produkt over dammen.
Strekning: EWR - OSL Fra: Go (ungdomsbillett) Til: Business Bud: 40400 poeng (400 over minstebud) Status: EBD Antall pax: 1 Gikk budet igjennom: Ja, ca 48t før. Flyet ble så kansellert i dag. Ble booka om til EWR-ORD-CPH-OSL i UA C, SK C, SK "C". Imponerende at jeg fikk beholde oppgraderingen, også på EWR-ORD og CPH-OSL. Hadde også booka bonusbillett videre separat under minimum connection time (40 min går normalt fint med bare håndbagasje). Denne fikk jeg også avbestille, selv om det er etter fristen.
Enig med @RoadKing at IAD og PEK kanskje skiller seg ut. EWR tidvis også, selv om det er en populær rute.
Strekning: OSL - CPH Fra: Go Til: Plus Bud: 5020EB Status: EBS Antall pax: 1 Gikk budet igjennom: Ja, ca 48t før. Litt uventa at denne skulle gå igjennom, flyet er smekk fult og jeg ba kun 20 over minstebud.