Det fungerte til slutt da jeg kansellerte hele greia, og begynte på nytt. Fant ut at man må legge inn bud på biz først, om en gjør det motsatt vil det ikke fungere. Lesson learned, takk for hjelpen
Strekning: ARN - LAX Fra: Youth go Til: Business Bud: 35 515 x2 Status: EBD Antall pax: 2 Gikk budet gjennom: ja, 47,5 timer før avgang.
Takker! Bladde meg litt igjennom sidene her men fant ikke svaret: Hvor mange poeng tjener jeg ARN LAX om budet går igjennom fra Youth til Business?
Strekning: LPA-OSL Fra: Go Til: Plus Bud: 515 poeng Status: lagt inn fra EBG konto Antall pax: 4 Gikk budet igjennom: Nei - egentlig som forventet
Strekning: OSL-EWR Fra: Plus Til: Business Bud: 30 300 poeng Status: EBD Gikk budet igjennom: Ja, ca. 46 timer før.
Strekning: MIA-OSL Fra: Go Til: BUSINESS Bud: 37500 poeng Status: EBG Antall pax: 2 Gikk budet igjennom: JA Fortsatt på 30/12 flighten Holmen?
Sitter på 4F. Hvor sitter du? Det var ca tomt i Biz i går, nå er det fullt. Mange som er oppgradert, gitt! Angrer på at jeg byttet bort bulkhead på rad 9, men var redd for at de skulle stenge minikabinen, og flytte oss random foran.
Ser noen har prøvd seg på skambud mellom 500-1000 i Norden. Mitt minstebud for BGO-ARN er 5k Kan like godt legge ut 400sek for plus da
Ingen av mine bud på 700 har gått inn den siste uken(6 flyvninger) og flyet har vært langt under halvfullt hver gang. Frykter at de har lagt inn en sjekk som forhindrer bud under 5000 å gå gjennom.
7F. Så det samme, tror jeg hadde litt flaks med rett over minstebud. Blir første gang i Business, så se etter han med størst glis
vil ikke akuratt si at å oppgradere frå sas go -> sas plus fra bgo - arn for 5k poeng er en optimal deal, menmen
Jeg ble oppgradert 2 ganger OSL-BGO ... en gang for 500 poeng og en gang for 530 poeng .... og jeg fikk flere poeng ekstra enn oppgraderingen kostet.
Kjempe deal Vurderer å oppgradere ARN-BGO for 400nok bare for moro. Regner ikke med jeg klarer å sjarmere H*N i skranken til å bumpe meg opp selv med lite folk ombord