02.12.18 Strekning: CPH-BGO Fra: Go (ungdomsbillett) Til: Plus Bud: 835 poeng Status: EBG Antall pax: 1 Gikk budet gjennom: Ja, 46 timer før. Kan legge til at jeg tjente 937 poeng på denne turen, mot normalt 312. Antagelig en bug. Dermed var ikke polarrullen så dyr likevel.
Strekning: OSL-TOS Fra: Go Til: Plus Bud: 505 poeng Status: EBD grace Antall pax: 1 Gikk budet igjennom: Ja Trives med å tjene poeng ved å by på oppgradering, synd det var en midl bug..
Ganske spent på om mine tre skambud neste uke går inn. Oppløftende å se at noen fremdeles får napp, da har de sannsynligvis ikke lagt inn noen harde sperrer i systemet. K
Så ble flyet kansellert og vi er booket om til i morgen Vi er booket om i Go, er det det normale? Antar i så fall at vi ikke blir belastet poengene...?
Strekning: ARN-OSL Fra: Go VIP Til: Plus Bud: 750poeng Status: EBG Antall pax: 1 Gikk budet igjennom: Nei, 36t før
Strekning: SVG-OSL Fra: Go Til: Plus Bud: 500eb Status: EBD Antall pax: 1 Gikk budet igjennom: Nei, 36t før
Strekning: TXL-OSL Fra: Go Til: Plus Bud: 1000eb Status: EBG Antall pax: 1 Gikk budet igjennom: Nei, 36t før
Strekning: TRD-CPH Fra: Go Til: Plus Bud: 605 EB Status: EBG Antall pax: 4 Gikk budet igjennom: Nei, 36t før
Kan ta turen hit og da.. Når jeg først er igang. Strekning: OSL-ARN Fra: Go Til: Plus Bud: 1000eb Status: EBG Antall pax: 1 Gikk budet igjennom: Ja, 46.5t før Strekning: ARN-TXL Fra: Go Til: Plus Bud: 500kr Status: EBG Antall pax: 1 Gikk budet igjennom: Ja, 46.5t før Flyreisen var på tirsdag kveld
Strekning: CPH - MIA Fra: Go Til: Plus Bud: 20100 EB Status: EBG Antall pax: 4 Gikk budet igjennom: Nei, 36t før
Strekning: CPH - BGO Fra: Go Til: Plus Bud: 505 EBP Status: EBG Antall pax: 1 Gikk budet igjennom: Nei, 24t før Neste mulige forsøk 21. feb, og da trenger jeg faktisk poengene og..
Er det nokon som veit om ein får grunnpoeng om ein kjøper oppgradering av bonusbillettar frå Go til Plus gjennom Plusgrade? Eg booka tur til Stockholm for ei tid sidan, men det vart ikkje i Plus sidan ein leg er med Widerøe. Eg har i ettertid funne ut at eg kunne fiksa det med ein telefon. Er småsugen på å oppgradere. Vurderer å legge inn eit minstebud kvar veg. Nokon som veit om eg får grunnpoeng og/eller statustellande legs?
Skal reise svg-trd-ssj t/r, flys av sas og WiF, booket hos Widerøe. Er det mulig å by på oppgradering til plus på sas-leggene? Får det ikke opp i appen...
Dersom billetten er utstedt av SAS så ja. Altså at billettnummer starter med 117. Det er mest sannsynlig slik dersom første flyvning er med SAS.
Strekning: LAX-ARN Fra: Plus Til: Biz Bud: 31000 poeng*2 Status: EBG Budet igjennom ca 47 timer før. Jeg prøver å fortelle venner og familie at det er viktig å glede seg til flyturen, hvis man ikke gjør det så flyr man feil. Nå gleder jeg meg enda litt mer.
Sterkning:CPH-NRT Fra: Youth Go Til:Business Bud: 40 195 poeng Minstebudet: 38 000 Status:EBG Gikk budet igjennom: Ja, fikk svar ca 47.5 timer før