TOS-OSL 26.Nov Go-plus Bud: 550 lusne poeng. Oppgradert: JA 37t før avreise. Rakk akkurat å slenge inn noen slike bud på kommende turer før de luket ut feilen, så da lar jeg dem bli liggende i håp om at flere av dem går inn
Jeg tok en for laget... Strekning: OSL-LHR Fra: Go Til: Plus Bud: 1000 Eurobonus poeng (maksbud), minstebud var 500 da bud ble lagt inn Status: EBG Antall pax: 1 Gikk budet gjennom: Nei, ca 36 timer før Var verdt forsøket. Ser ikke ut til at jeg ble denied upgrade åga fullt i Plus heller. Sitter heldigvis på 15A.
23.11.18: Strekning: HKG-CPH Fra: Plus Til: Business Bud: 25965 Minstebud: 20000 Status: EBG Antall pax: 2 Gikk budet gjennom: Nei, avslag 36t før
25.11.18 HKG-CPH Fra: Plus Til: Business Bud: 60500 Antall Pax: 1 Status: EBG Gikk budet gjennom: Nei (ca 36t før), fikk også nei til oppgradering ved innsjekk og gate. Var heldigvis ett ledig sete ved siden av meg i Plus så ble da ikke så ille Vet jeg hadde ett veldig høyt bud, men har utgående poeng i tillegg til at jeg trengte sårt BP for å nå neste nivå, neste periode.
Strekning: OSL-BGO Fra: Go Til: Plus Bud: 530 EB-poeng (minstebud var 500) Status: EBS Antall pax: 1 Gikk budet gjennom: Ja, 46 timer før Jeg takker og bukker.
Fikk klasket inn - og godkjent - et 500 poengsbud på en tur til Polen. Som å gå i banken og få ja til forespørselen om å veksle en 500-lapp i en 1000-lapp.
La inn bud da det var lavt minstenivå på poeng, på en booking for 2 passasjerer. Splittet senere ut til to separate PNR, og fikk denne på e-post. Budene var hhv. 640 og 625 poeng. Vet ikke om det er en representativt for SAS sin verdivurdering av poengpris vs. kronepris, eller om det er en bug ifm. at man kunne legge inn så lave bud, men kan nå hende det er interessant for noen.
~10 øre poenget gjenspeiler omtrent hva de gir deg som kompensasjon hvis du velger eurobonuspoeng kontra euro.
Strekning: LHR-OSL Fra: Go Til: Plus Bud: 5500 EB-poeng (minstebud var 5000) Status: EBG Antall pax: 1 Gikk budet gjennom: Ja, ca. 47 timer før
Heisann Flyr til Ewr på søndag formiddag fra Cph Har et medioker bud inne fra + til biz. Når er siste frist å øke bud, og Evt når får jeg svar? Ser det varierer mellom 48 og 24 timer før?
Siste frist er 48 timer før og du får svar mellom 48 og 36t før. Dette hadde du forøvrig lett funnet svar på selv, f.eks i e-posten du fikk da du la inn budet forrige gang
tusen takk. da er det i morgen tidlig da. ser det fortsatt er 6 seter ledig på classicsas siden, eller muligens noen som ikke har valgt sete? fullt i + så jeg må vel dra på litt om det skal bli noe. edit; ser nå at minimumsbud er 5000 poeng mer enn budet mitt. vil det si at det jeg tidligere har bydd er sjangseløst? klarer sas it å lage et levende barometer i forhold tilbud? jeg må nå by opp i ca 50 000 fra + til biz, og det er uaktuelt
Ikke nødvendigvis fullt. Kan være at setene er blokkert frem til avgang av ulike grunner. Ofte åpner disse seg nærmere avgang. Med de blokkerte setene er det 10 ledige i biz og 17 ledige i plus (se vedlagt bilde). Det at minstebudet stiger nærmere avgang er vanlig, særlig når flyet nærmer seg fullt. Det er fortsatt sjanse for at du får upgrade
hmm. ikke hørt noe ennå, men bilde du la ut ser jo mer positivt ut enn mitt fra classic.sas. den viser i tillegg komplett fullbooket på +
La inn Plusgrade-request for en reise i februar, og brukte mitt nåværende Amex, uten å tenke på at det ikke kan brukes etter 31.12.18 ihht info fra DNB. Prøver å finne en måte å endre kortinfo uten å endre budet (minstebud er nå tre ganger så høyt som mitt orginale bud), men finner ingenting. Anyone?