Ser dessverre ut for at minimumsbudet innenlands er tilbake på 5000. Var i hvert fall det på TRD-OSL nå
Da er jo spørsmålet om det er trygt å la budene på 500-1000 stå.. siden de nå er mye lavere enn evt nye bud som blir lagt inn..
Ser de på hvor høyt budet er i poeng eller prosentvis i forhold til maksbud? Hvis de kun ser på prosentsatsen vs. maksbud bør det jo ikke ha noen betydning. #ønsketenkning
Vi må nok avvente flere tilbakemeldinger. Det kan godt hende at etter å ha merket tabben de har satt opp noe regel for å uansett avvise alt det som er under 5k?
Hei, har ikke prøvd dette før, kan jeg be dere om litt hjelp? Oslo-Mexico city via Frankfurt, utreise i morgen, hjemreise i januar. 1. Er det for sent å by så nærme avreise? 2. Hva ville dere bydd for å være noenlunde sikker på oppgradering fra økonomi til business?
Det stemmer, så det er ingen ting jeg kan gjøre for å endre dette? Dumt av meg å ikke sjekke bookingklasse ...
Haha, jeg skrev feil ja! Ser ut som at jeg ikke kan by med de billettene jeg har. Er det virkelig INGEN ting jeg kan gjøre?
Dette blir spennende å se, jeg har lagt inn på noen flights fremover også. Fint om folk melder ifra hvis de har rukket å legge inn før dette ble endret igjen
Tviler, om du ikkje betaler deg opp på dagen. Sjekk her om du kan prøve bid for upgrade: https://www.singaporeair.com/en_UK/us/plan-travel/yourbooking/mysqupgrade/
Da får jeg dette til svar: There are no seats available for upgrade at the moment. Availability is checked in real-time and it is possible that seats become available again. Please try again later, up till 50 hours before flight departure. Håper virkelig det lar seg gjøre. Er det mulig å betale seg opp ved skranken da? :O
Nei, her må du sitte der du har bestilt. De laveste bookingklassene gir ikke mulighet for oppgradering
Jeg flyr OSL-LHR på mandag, hadde tenkt å oppgradere uansett men vil helst slippe å oppdatere budet mitt. Håper noen har bud inne for morgendagen og kan komme med en oppdatering.
Jeg beklager newbie-spørsmål, men ved vellykket plusgrade, får en da poeng tilsvarende opprinnelig eller ny bookingklasse? Hvis sistnevnte; finnes det eksempler på at en har bydd en viss mengde poeng, og endt opp med å tjene flere poeng enn en bydde?
Oppgraderer du til plus får du bookingklasse a og oppgraderer du til business får du bookingklasse z. Dette betyr at interkontinentalt vil du får mer poeng med mindre du har go flex (nå go pro) og oppgraderer til plus, eller har dyr plusbillett og oppgraderer til business. I Europa vil du alltid få mer poeng.