Skal til Athen i oktober og lurer på hva dere anbefaler å by for å oppgradere til plus. Og får jeg eb som plus dersom budet blir godkjent?
Skal fly Krs-Alc 24 august ,bestilt billett i Go som ble bestilt lenge før en begynte med bonusjaget ,kan man beholde samme plasser en har bestilt om en blir oppgradert til plus? vi har seter på Rad 6 fra før av. Nybegynner spørsmål som sikkert har vært besvart før men fant ikke ut av det
Fikk godkjent bud på 400/pax til ATH tidligere i sommer. Sparte oss for 5000 kroner. Minstebud 380 kr. Så at det var bra tilgjengelighet på EF Seatmap. Er EBG.
sas har vel ikke innført denne endringen riktig enda, så får vel poeng tilsvarende klasse man er oppgradert til selv om man har bydd med poeng (?) edit: altså, det er vel ikke bestemt at dette innføres fom. oktober (eller tidligere nå i høst)?
Et kjapt spørsmål fra siden her; når man byr på upgrade fra SAS Go til SAS Plus på f.eks. OSL-ARN, flyttes man til J, Y, S, B, P, A (750 EBP/strekning) eller C, D, Z (1000 EBP/strekning)?
Strekning: OSL-BOO Fra: GO Til: PLUS Bud: 3x400 (minstebud 390nok) Status: EBS Antall pax: 1 Gikk budet gjennom: Ja, 48t før.
Skal fly OSL-ARN-LIS på lørdag. Noen som har noen formening om hva jeg burde legge budet på? Har EBS status.
Kommer helt an på hvor mange seter som er ledig i Plus og hvor mange andre som eventuelt byr. Jeg hadde nok ikke langt inn veldig mye over minstebudet. Husk at siden du flyr OSL - ARN - LIS må du legge inn 2 bud hvis du skal ha for hele reisen.
Som EBD ville jeg nok bare ha bydd rett over minstebudet, men som EBS og du kanskje har lyst på tilgang til loungen på ARN så mener jeg det er verdi i å by mer.
Hva heter den siden det er mulig å sjekke slikt på? Mener å ha sett noen screenshots av seatplan rundt omkring på dette forumet.
Er det noen som aner om det er noen sjans for å bli oppgradert dersom SeatAlert sier at det er 3 Plus seter igjen på en strekning?