Sikkert besvart før, og jeg mistenker at svaret på dette er nei, men; I et reisefølge på 2 (samme PNR), kan man risikere at oppgradering går gjennom kun for den ene og at man dermed blir splittet? Budet vil jo være likt for begge, men tenkte på tilfeller hvor det ved 48t før avreise kun finnes 1 sete igjen som er ledig for oppgradering.
Flight: SK4773 06.07.2019 Strekning: OSL - GZP Fra: GO Til: Plus Bud: 350 kr Minstebud: 325 kr Status: EBG Antall pax: 1 Gikk det gjennom?: Ja, ca. 47 timer før avgang
En booking blir aldri splittet på klasse. Enten får alle eller ingen. Kan riktig nok risikere plasser spredt fra hverandre, men alltid i samme kabin
Strekning: OSL-EWR, SK907. Fra: Plus Til: Biz Bud: 40250p Status: EBG Antall pax: 1 Gikk budet gjennom: Nei, ca. 36t før.
Jeg fikk igjennom oppgradering på strekningen Stavanger - Oslo og fikk 937 poeng som EBG. Trodde man skulle få 1250 poeng, som er det man får i bookingklassen SAS PLUS PRO. Har jeg misforstått, eller har det skjedd en feil?
Strekning: OSL-Mxp, SK4719 Fra: go Til: Plus Bud: 5000p/pers Status: EBS Antall pax: 2 Gikk budet gjennom: Nei, ca. 36t før. Har jeg flere alternativer for å oppgradere kone og barn?
Takk for kjapt svar. Da har jeg nok misforstått litt ja. Har en bestilling inne nå hvor jeg har gjort det samme, og vil si at det er litt misvisende. På bildet kan du se hva som ligger under Mine Bestillinger nå. Kan ikke skjønne hvordan det blir til Plus Saver.
Strekning: ORD-CPH. Fra: Plus. Til: Biz. Bud: 34675 EB. Minstebud: 25000 EB. Antall pax: 1. Status: EBG. Gikk det igjennom? Ja, ca. 47 timer før avgang.
Strekning: EWR-OSL Fra: Plus Til: Biz Bud: 51530 Antall pax: 2 Status: EBD Gikk det igjennom?Ja, ca 44 timer før avgang.
Tilgi meg hvis dette spørsmålet har vært spurt tidligere,men jeg orket ikke lese 134 sider før jeg stiller det... Stemmer det at hvis man blir oppgradert etter budgivning må betale ekstra skatt og avgifter i penger i tillegg til eurobonuspoengene man blir trukket for? Dette skjedde forrige gang jeg fikk godkjent oppgradering Tyo - Cph, men har ikke blitt gjort tidligere på andre strekninger.
Strekning: OSL-Olb (Sardinia) Fra: go Til: Plus Bud: 350/pers Status: EBB Antall pax: 3 Gikk budet gjennom: Nei, ca. 36t før Får prøve på returen og. Kun ett ledig sete på setekartet da jeg laget en fake booking
Denne gangen to. Mye, ja, men gikk ikke inn på 907 forrige med 40 k. Hadde en flott tur med damen som opplevde biz for første gang.
Det viktigste er at dere hadde en flott tur, og uansett må jo folk få by akkurat så mye man vil. Jeg la selv inn et jævlig bud til biz fra HKG for er par år siden. Jeg SKULLE ha det setet
Strekning: OSL-LHR Fra: Vip go Til: plus Bud: 5550p (minstebud 5k) Status: EBG Antall pax: 1 Gikk budet gjennom: ja, ca 46t før Strekning: LHR-OSL Fra: Vip go Til: plus Bud: 5300p (minstebud 5k) Status: EBG Antall pax: 1 Gikk budet gjennom: ja, ca 45,5t før