Får du svar noe særlig senere enn 45 timer før er det som oftest avslag. Unntak har forkommet, men er som oftest slik
Flight: EY19 Strekning: AUH-LHR Fra: business Til: First Bud: 845 eur Minstebud: 790 eur Status: Ingen hos EY Antall pax: 1 Gikk i gjennom 14 timer før avgang. Dette skal bli gøy
Tillater meg å poste forsøk på Upgrade hos Lufthansa oxo: Flight: LH1421 07.06.2019 Strekning: OTP-FRA Fra: Eco Til: Business Bud: 90 USD Minstebud: 90 USD Status: EBG Antall pax: 1 Flight: LH864 07.06.2019 Strekning: FRA-OSL Fra: Eco Til: Business Bud: 90 USD Minstebud: 90 USD Status: EBG Antall pax: 1 Ingen av dem gikk gjennom - flyet var 95+% fullt
Flight: LH845 10.06.2019 Strekning: PTY-FRA Fra: Economy Til: Premium Economy Bud: 350 USD Minstebud: 225 USD Status: EBG Antall pax: 1 Gikk igjennom, 16 tilgjengelig plasser
Flight: SK966 Strekning: HKG - CPH Fra: Economy Til: Premium Economy Bud: 15 750 Minstebud: 15 200 Status: EBD Antall pax: 1 Nei, ca. 36t før avgang
Flight: SK927. Strekning: CPH-BOS. Fra: Plus. Til: Biz. Minstebud: 20000 EB. Bud: 28500 EB. Status: EBG. Antall pax: 1. Gikk det gjennom? Ja, ca. 47 timer før avgang.
Er det noen som har noen formening om hva det vil koste i cash å by på upgrade fra GO til PLUS/BIZ og fra PLUS til BIZ på OSL-MIA i januar? Skjønner at det vil variere fra flight til flight basert på belegg, men hvis noen kunne delt nylige erfaringer hadde det vært supert.
Jeg tipper at det allerede er delt noen erfaringer om akkurat det denne tråden men du må muligens lese deg gjennom et par sider for å finne noe. Hvis det ikke er noen nylige erfaringer kan det bety at ingen her har oppgradert den strekningen for cash i det siste.
Mulig dette ikke er riktig tråd å spørre i, men spør likevel: Jeg har bydd latterlig lave 6000 poeng for kona og minsten på en tur fra Oslo til Mxp neste uke. Er dette litt i det laveste sikte for å få oppgradert til plus? Edit: 6000 pr pers
Har alltid fått oppgradering på 5000 poeng til og frå MXP, og det har me fått iallefall 6 ganger, og har alltid fått oppgradering elles når eg har bydd i Europa. Er EBD. Kva dag og kva flight? Kan sjekke fyllingsgraden på pluskabinen, tipper den er ganske tom. Har du status? Edit: ser du er EBS (Edit: Du kan mogleggens by på poeng, var 350 sek som minimum når eg endra bud på ei reise i juli og i august til MXP)
For høyt! Ikke by mer enn minstepris. Er det plass, går det inn uansett - det er i alle fall min erfaring ned shorthaul.
Ser Lufthansa har bid for upgrade. Nokon som har erfaring med om dette gjer fleire bonuspoeng til Eurobonus, og kva klasse eventuelt? LH veit ikkje på chat.
Takk for svar! Satser på det går seg til. Får sikkert plusspoeng i boken hos kone og minsten som må sitte i Go, mens far og eldste sitter i plus
Har det på samme måten heim frå MXP i august. Fruen sitter i Plus(som mangler 1860 poeng for å sikre gullet ei periode til) Far og to born sitt i Go, men me har bydd på oppgradering. Og om du har samme verdi på poeng som meg(ein plass mellom 1/10 og 1/15 kr pr poeng) så var minsteprisen på oppgradering 350 SEK når eg sjekka, og det var betre deal for meg no. Så håper eg dette går i orden!
SK 907, OSL-EWR, 8 Juli 2019 For et døgn siden var disse 6 setene ledig. Nå er alle med unntak av 1 blokkert. Hva betyr dette egentlig? Håp for oppgradering? Bud fra Plus til Biz, 35k. EBG.
Tror jeg ville hatt labre forhåpninger, men ting kan skje. Fløy samme flighten i dag og var smekkfullt, gadd ikke engang legge inn bud da jeg så tre dager før at det kun var tre ledige i biz (vi var familie på fire som reiste)