Strekning: MIA - CPH Dato: 20.09.2017 Fra: SAS Go Til: SAS Plus Bud: 18xxx poeng x2 Status: EBS Gikk budet gjennom: Ja
Strekning: HKG -ARN Dato: 24.09.2017 Fra: SAS Plus Til: SAS Business Bud: 4080 SEK Status: EBD Gikk budet gjennom: Jada
Strekning: LAX-ARN Dato: 23.sept Fra: Plus Til: Business Bud: 25100 poeng Status: EBD Gikk budet igjennom: Ja Det var masse ledig i biz 36 timer før i følge expertflyer. Var nok mange som fikk oppgradering. Det irriterende for min del var at jeg valgte sete 6A med en gang jeg fikk upgrade, men da jeg skulle sjekke inn så var det borte og jeg var seteløs og måtte velge sete i midten. I-lands-problem.... Syns det var en helt Ok pris for oppgradering siden jeg får mer poeng og. Skal bli deilig Ellers har jeg gitt opp alt som heter CU. Har vært diamant i to år og ikke sett snurten til noe sånt på tross av mange long-hauls til USA (kanskje det er stedene jeg reiser som er så pop for andre.. jeg vet ikke).
Beklager om dette er svart på tidligere, fant ikke noe når jeg søket. Vi er 5 pax på samme pnr. Er det mulig at hver enkelt kan legge inn bud fra Go til plus fra sin egen EBB konto? Eller må det legges inn ett bud fra en konto for alle? Takk for svar. (Savner familiekonto...)
Jeg har nettopp gått fra EBS til EBG. Har en del bud liggende inn på en reise til EWR som ble gitt når jeg hadde EBS. Noen som har efaring med å få endret budet til å anerkjenne ny status? Jeg har forsøkt å legge inn nytt bud på en flight, uten at det ser ut til å endre status. Har forsøkt kundeservice, men de er usikker selv. Jeg bemerker meg forøvrig også at minstebudet på plusegrade er betraktelig høyere nå som det er under 60 timer til avreise vs. når jeg la inn for noen uker siden.
Hei, hva lønner seg av: a) legge inn bud på forhånd b) oppgradere i skranken på flyplassen tenker fra go -> plus på strekningen ARN - HKG og motsatt
Legge inn bud på forhånd. Ellers får du ikke ekstra opptjening, og det er oftere lavere minstebud på forhånd. Og du har større sjanse for å bli oppgradert.
Strekning: OSL-MUC den 27.09.2017 Fra: SAS Go Til: SAS Plus Bud: 570 SEK (like over minstebud for noen uker siden) Status: EBS Success!
Da ville jeg sett på belegget. Er det få seter så vil et lavt bud med lav status antagelig ikke gi deg oppgradering uansett, og da ville jeg endret budet, med ny status og høyere bud.
Strekning: CPH-HAM og HAM-OSL Fra: SAS Go Til: SAS Plus Bud: 2 x minstebud på 5000 poeng Status: EBD Gikk gjennom, begge to.
Strekning: EWR-OSL Dato: 25.09.2017 Fra: SAS Go Til: SAS Business Bud: 40005 x 2 pers Status: EBG Gikk budene gjennom: Ja
Hei, hvor lang tid i forvegen la du inn bud? Skal fly den samme strekningen i begynnelsen av november, og pt er minstebud på hhv 7000 og 7500 SEK fra Pluss til Biz.
Er du sikker på at du ikke kan flytte den til et lavere beløp. Trodde default beløpet lå rundt 7000kr som er sykt mye.
Hei, helt sikker. Kan selvfølgelig være en feil, så tenkte å sjekke i morgen igjen, eventuelt sende en mail til SAS. Defaulten ligger på rundt 8000 SEK.