Payr - App for faktura- og e-fakturabetaling

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av RoyceCrazy, 10. juli 2017.

  1. October

    October Senior Medlem

    Innlegg:
    929
    Likes mottatt:
    2,080
    Bonuspoeng:
    93
    Samme her. Ville betale en eFaktura for flere timer siden. Kom helt til etter bekreft og så ble fakturaen borte fra alle bankene mine. Chatten sier det er feil hos NETS.
    Noen som vet hvordan man kan «få tilbake» en eFaktura?
     
  2. samtom

    samtom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    901
    Bonuspoeng:
    93
    Er nok vanskelig å få tilbake, men som regel finner du kopi med betalingsdetaljer (kid, konto, beløp etc) på Min side hos de forskjellige firmaene. Ofte kan du bruke samme kid/konto som forrige betaling til samme mottaker også uten at det skal ha noe å si.

    Når du har det kan du bare legge inn regningen manuelt i Payr og betale som før.
     
  3. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,990
    Likes mottatt:
    10,908
    Bonuspoeng:
    183
    F... Jeg prøvde fem forskjellige e-fakturaer og alle er borte. Blir mye styr for å finne tilbake til dette.
     
  4. EJN

    EJN Medlem

    Innlegg:
    110
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    Han i chatten kunne hente frem igjen alle mine efaktura uten problem.
     
    EndreD liker dette
  5. JeanPaul

    JeanPaul Medlem

    Innlegg:
    192
    Likes mottatt:
    52
    Bonuspoeng:
    28
    Et lurt triks er å tå «print screen» av regningsinformasjonen som ligger i payr, da kan man bare laste denne opp som bilde ved neste anledning om man ønsker betale med samme kid/kontonr
     
  6. October

    October Senior Medlem

    Innlegg:
    929
    Likes mottatt:
    2,080
    Bonuspoeng:
    93
    Det kunne han ikke når jeg spurte...
     
  7. samtom

    samtom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    901
    Bonuspoeng:
    93
    Shit, lurt, takk! Den kommer til å spare meg for mye dobbeltsjekking av KID numre når jeg skal legge inn nedbetalinger på Amex-regninga :)
     
  8. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,990
    Likes mottatt:
    10,908
    Bonuspoeng:
    183
    Fikset det på noen sekunder da jeg spurte.
     
  9. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,878
    Likes mottatt:
    57,468
    Bonuspoeng:
    293
    Gjør det samme selv. Først Printscreen, så lager jeg ny regning på 4000 fra det bildet, og endrer summen på efakturaen til gjenstående beløp, før jeg setter en påminnelse i kalenderen på 96 timer.
     
    Xflipper liker dette
  10. gregas85

    gregas85 Senior Medlem

    Innlegg:
    551
    Likes mottatt:
    461
    Bonuspoeng:
    63
    Betaler du Amex regning med SAS MC kort hver 4 dag ? Går det ?
     
  11. awt

    awt Senior Medlem

    Innlegg:
    780
    Likes mottatt:
    1,904
    Bonuspoeng:
    93
    Ingen problem det.
     
  12. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Tilgjev meg på førehand, og for at eg stiller eit spørsmål som eg sikker finn svar på, men googlesøk ga meg ikkje gode svar.

    Curve vil fungere brukt i Payr? Og var det noko vervekampanje på dette kortet no?
     
  13. samtom

    samtom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    901
    Bonuspoeng:
    93
    Jepp, det går helt fint.
     
  14. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,827
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    113
    Nei, Curve er pt.i UK (flyttes kanskje til Tyskland ifm Brexit), men har jeg sett at det skrives at Revolut utsteder norske kort som kan brukes.. Jeg holder meg til SAS MC + pointearner samt en og annen transaksjon med Travel wallet...
    https://support.payr.no/hc/no/articles/115002645749-Hvem-kan-bruke-Payr-
     
  15. Vetle

    Vetle Nytt Medlem

    Innlegg:
    7
    Likes mottatt:
    80
    Bonuspoeng:
    13
    Hei folkens, vi er på utkikk etter noen villige til en brukertest vi skal gjennomføre.

    Lyst til å få en tidlig kikk på hva vi jobber med for tiden, samt muligheten til å bli sett og hørt under utformingen? Det er spesifikt det visuelle i "regninger"-seksjonen denne testen går på.

    Utlysningen:

    Vi søker deg med klare meninger som betaler regninger!

    Har du 45 minutter til å kritisere appen vår på et avtalt tidspunkt en gang mellom kl. 9.00.-18.00 torsdag 21. mars? Testen vil skje på kontoret vårt i Akersgata 11 (Oslo sentrum).


    Vi er nemlig veldig interesserte i akkurat dine meninger. Du må bruke noen apper på jevnlig basis og betale mer enn 4 regninger i måneden. Ellers behøver du ikke å kunne noe eller å vite noe på forhånd. Som takk for hjelpen får du ubegrensede mengder kaffe og et Universal gavekort på 300 kroner.


    Vi er en start-up som heter Payr og vi lager bankløsninger for folk og i folks interesse.

    Høres dette ut som noe du har tid og lyst til?! Vi blir superglade om du har mulighet!


    Mail Lena på [email protected] eller send en sms på 41 44 60 92, så finner vi en tid som passer deg :)


    Hilsen fra Lena og Payr-teamet
     
    paron, jgroneng, HaraldOslo and 3 others like this.
  16. ukjetil

    ukjetil Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    1
    Hvilke kort virker på Payr nå?
    Jeg har en stund betalt regninger med Payr og ShellMC. Oppdaget nå at det ikke gir poeng lenger. Er det noen kort igjen som gir bonus? Virker SASMC fortsatt? Kan jo evt bruke det på de regningene jeg har som er under 4000kr. Strøm, bom etc.
    *Brukt litt tid på å lete etter svar i tråden, men det var ikke så lett og finne.
     
    Digistor liker dette
  17. samtom

    samtom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    901
    Bonuspoeng:
    93
    SAS MC virker fortsatt.
     
  18. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Revolut fungerer, TW også men vær varsom med TW sperret kontoer er kjent sak:eek:
     
  19. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    SAS MC fungerer fortsatt ja. Og du kan jo fint betale regninger over 4000,- også, enten ved å akseptere gebyr eller ved å dele større regninger opp i bolker på maks 4000,-

    Når det gjelder andre kort som gir muligheter for SAS EB poeng (via Trumf), viss det er kun det du er ute etter, så fungerer vel også Trumf Visa enda tror jeg?
    Edit; Trumf Visa fungerer visst ikke lengre.
     
    Last edited: 28. mars 2019
  20. Catch

    Catch Medlem

    Innlegg:
    55
    Likes mottatt:
    33
    Bonuspoeng:
    18
    TrumfVisa fungerer ikke lenger.
     

Del denne siden