Payr - App for faktura- og e-fakturabetaling

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av RoyceCrazy, 10. juli 2017.

1. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,352
    Bonuspoeng:
    113
    Re SAS MC: Ingen poeng på Vipps vennebetaling, men varekjøp betalt med Vipps skal gi poeng også etter 1.8.

2. oveovo

oveovo Medlem

Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    28
    Testet i går (04.08) med SAS MC Premium på Vipps (vennebetaling), Payr og Revolut. Nå i ettermiddag står det at jeg har fått poeng på Payr og Revolut i appen, mens det står ingenting om Vipps.

Virker som om de har fått til å fjerne riktig MCC-kode for Vipps, men ikke Payr og Revolut (som deler samme kode). Men som andre skriver, dette kan de jo rette opp i til poengene skal overføres.

3. oveovo

oveovo Medlem

Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    28
    Nå dukket også poengene for samme testen med Choice MC opp. Samme resultat her, poeng for Payr og Revolut, men ikke Vipps (vennebetaling). Her er jo allerede poengene kommet på konto, så det er vel et håp om at det samme skjer med Eurobonuspoengene på SAS MC Premium.

4. Wanderlust

Wanderlust Senior Medlem

Likes mottatt:
    793
    Bonuspoeng:
    93
    Det har vært nevnt tidligere i dette forumet at Choice MC har en grense på 5.000,- per 24 timer og 20.000,- per 30 dager i Payr.

Har du også testet hvorvidt denne grensen er felles for Payr og Revolut, eller om man fremdeles har mulighet til å toppe opp Revolut etter å ha nådd 5.000 / 20.000 på Payr?

5. ScoobyDoo

ScoobyDoo Medlem

Likes mottatt:
    18
    Bonuspoeng:
    8
    Jeg har brukt nøyaktig 20.000 på payr med Choice, men klarte likevel å sette inn 300kr på revolut. Men jeg klarer ikke noe høyere...
    Muligens fordi etter å ha brukt ca. 20.000 på Coinbase, nådde jeg en grense der også. Så kanskje Coinbase og Revolut har en felles grense?o_O

6. oveovo

oveovo Medlem

Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    28
    Payr og Revolut bruker som regel å dele en eller annen grense, så kanskje den er 40.000 til sammen?

7. oveovo

oveovo Medlem

Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    28
    Kan rapportere om at nå kom også Vipps (vennebetaling) inn med poeng på SAS MC Premium og Choice MC. Tok bare et par dager ekstra pga. sen bokføring ser det ut til.

8. Erlingni

Erlingni Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    494
    Bonuspoeng:
    63
    Så da er alt som før 1/8 slik jeg forstår det. SAS MC gir fortsatt poeng på både Payr, Revolut og Vipps vennebetaling. Er vel bare en forsinkelse med å få dette på plass hos SEB. Vi får nyte det mens vi kan:rolleyes:

9. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,531
    Bonuspoeng:
    113
    Regner vel med de bare nuller alt ut på regningene, men får se om jeg skal dra gjennom litt mer oppfylling på revolut..

10. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,352
    Bonuspoeng:
    113
    Overføring med SAS MC til Revolut 5.8 ga ikke poeng. Øvrige transaksjoner fra den 5. er på plass i appen med poeng.... Case closed :(

11. BendikHa

BendikHa Globetrotter

Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    Er det noen som vet hva Payr sitt kontonummer er? Altså, kontonummeret penger betales ifra.

12. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,586
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg meldte en skade til forsikringselskapet for en tid siden, da fikk jeg opp forslag for tilbakebetaling til samme konto som siste regning var betalt fra(som var Payr) dette var 15038698831

Xflipper liker dette
  13. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,251
    Bonuspoeng:
    163
    Kan ikke trykke like på det dessverre

14. Martin_BGO

Martin_BGO Nytt Medlem

Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    3
    Samme erfaring her.

15. tobbens

tobbens Medlem

Likes mottatt:
    117
    Bonuspoeng:
    43
    Payr og Nordic Choice MC.

Kan melde at betaling av regning med PAYR 6.August på 3716 kr ga 372 poeng hos Nordic Choice idag 8.August.

Hva er status på overføring til Revolut fra SAS Amex og SAS MC ?
    Ikke mulig etter 1/8 ?

16. kristtorp

kristtorp Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    196
    Bonuspoeng:
    43
    Overføring til Revolut via SAS Amex fungerer ikke siden Revolut ikke støtter AMEX. Man kan fortsatt overføre med SAS MC, men man får ikke poeng. Det fungerte et par dager etter 1/8, men ikke nå lenger.

tobbens liker dette
  17. grimfandango

grimfandango Nytt Medlem

Likes mottatt:
    15
    Bonuspoeng:
    8
    Det har heller ikke kommet skriftlig varsel på faktura om slutt på poengopptjening? Lurer på om jeg må hente hjem NC MC for å fortsatt sanke noen poeng igjennom fakturabetaling.

18. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    13,775
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg ser ikke samme motivet for Choice å kutte ut dette. For alle praktiske formål kan disse bonuspoengene kun brukes på Choicehotell, ikke som med eurobonus som kan brukes på alt av Star Alliance.

19. Logiflyer

Logiflyer Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    402
    Bonuspoeng:
    63
    Kan man konvertere Choice poeng til EB? Hvis så hva er raten?

20. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    6,589
    Bonuspoeng:
    183
    SEB betaler antagelig for poengene, så vil tro at opptjeningen her også forsvinner nokså fort dersom mange nok makser ut beløpsgrensene for Payr og Revolut.

Storbaba liker dette

Del denne siden